петак, 18. мај 2012.

Its all a fucking FREAK SHOW!!


 Ako mene pitate, ono sto je najmanje potrebno danasnjoj muzici je jos dub step-a.Mislim stvarno, malo ga pridavise vise, danas svi samo to rade i ja sam zaista u fazonu da svako voli sta voli, da jebe sta mu se jebe i naravno da slusa sta mu se slusa, ali dajte ljudi jer mora bas toga toliko?Mislim, to je moje misljenje uglavnom vezano za dub step i celu pomamu ali kao sto znate sa vremena na vreme i u ovom zanru(koji uopste nije los, samo ga svi rade na isti kalup) se pojavi nesto sto mi se zaista svidi i nesto sto ovu muzicku formu prezentuje na najbolji moguci nacin.E pa, drago mi je i imam veliku cast da vam predstavim jednu takvu numeru koja je bas sa ovih nasih prostora i iza nje stoji mladi producent koji sebe naziva Novac a glavnu rec u ovoj numeri drzi niko drugi do moje drage brata sestre Ivane Rasic poznatije kao Sjashi MC i njena sestra Tijana Rasic AKA MC Sveca Rispek.Sta da vam kazem osim da su svi akteri u ovoj numeri fantasticno odradili svoj posao, Novac po pitanju muzike, Sajsi po pitanju lirike a Sveca po pitanju refrena i bek vokala.Ocekujte uskoro i video za ovu numeru kao i link za skidanje, za sad samo poslusajte i overite sta to novo spremaju sestre Rasic i ovaj mladi gospodin.Takodje ceo LP Damjan Eltech-a i MC Sajsi takodje treba da se pojavi uskoro, svakako cete biti obavesteni na vreme, do tada uzivajte u novoj numeri i obratite paznju na tekst, odlican je kao i uvek, veliki suport za ovaj respect za ljanke i to.Nista, evo cele numere ispod, uzivajte pa se gledamo kasnije, pozzzz.....



Нема коментара:

Постави коментар