субота, 5. мај 2012.

Odlazak velikih...



Pored sve tuge koja je zahvatila Srbiju ovih dana, mislim na ove usrane izbore i gomilu govana koja obecavaju sve i svasta, lazu ko kerovi, jedu svoja govna i smrde na ista, ostatak sveta je zadesilo nesto takodje jako tuzno i nesto sto je sigurno smorilo milione ljubitelja prave muzike.Mislim da ste sigurno vec culi da je svet napustio jedan od mojih najvecih idola iz mladosti, gospodin Adam Yauch poznatiji kao MCA, clan legendarnih Beastie Boys-a koji je juce preminuo u svojoj 48. godini od posledica raka.Kao sto rekoh, ovu tuznu vest ste vec verovatno culi ali nisam siguran da li ste culi da je svet napustio i veliki Lloyd Brevett, jedan od osnivaca i poslednji zivi clan velikih, velikih The Skatalites-a, benda ili bolje reci orkestra koji je najzasluzniji za nastanak zanrova poput ska, rocksteady i reggae muzike.The Skatalites su bili jako veliki bend na Jamajci ali priznanje za svu zaslugu realno nikada nisu dobili poput nekih njihovih ucenika(Bob Marley je svoje prve snimke snimio bas sa Skatalites-ima).Beastie Boys su svakako zasluzeno dobili velika priznanja za to sta su uradili za hip-hop muziku i kulturu i svakako je velika greota i tuga sto ih vise nikada necemo slusati u originalnom sastavu a mozda i uopste i sto je MCA otisao tako mlad.Ja sam danas u znak postovanja i velike tuge zbog ove dve vesti spremio jedan stari dokumentarac o Skatalites-ima koji sigurno niste videli pre, cisto da naucite nesto o ovom velikom bendu i ljudima koji su ga osnovali, makar sad kada vise niko od njih nije vise medju zivima a o Beastie Boys-ima verovatno znate vec sve i gledali ste i slusali sve sto treba pa sam ja nasao nesto sto mozda nigde niste ranije a to je snimak zurke napravljene povodom izlaska njihovog drugog i po meni najboljeg albuma, Pauls Butique-a te davne 1989.godine.Pocivajte u miru muzicki velikani, nadamo se da je cika Lloyd otisao kod Jah-a na zasluzeni odmor a da je Adam stigao kod Bude u koga je verovao ceo svoj zivot.Vecna im slava bila....Nista drugari, mi se vidimo a vi do tada odgledajte ova dva sjajna filma i ne zaboravite nikad na ove divne ljude koji su svetu pruzili pregrst divne muzike, veliki pozdrav....




Нема коментара:

Постави коментар