уторак, 22. мај 2012.

Transvestite Blues....

Iako naslov posta nosi ime jedne pesme od meni omiljenih Demented Are Go, ne strahujte, veceras necete opet slusati i citati o nekom panku, sajkobiliju i slicnim stvarcicama.Ne, ovaj vecerasnji post se radi o necemu o cemu ja iskreno i nemam pojma toliko, niti pratim, niti sam fan, ovaj post je posvecen mom drugaru i uskoro nadam se i kumu, gospodinu Dzozefu Hemondu ili prosto Dzou koji vec godinama zivi i radi u Srbiji i realno mi je postao bolji prijatelj nego vecina brace Srba koje poznajem.Elem, jedan od njegovih omiljenih bendova je cuveni space rock sastav Spiritualized koji su ovih dana izdali novi album posle dugacke pauze.Nije bitno, siguran sam da ga je Dzo vec svukao, ono cime sam ja bio totalno odusevljen i bas onako prijatno iznenadjen je video za njihov prvi singl sa novog albuma.U pitanju je video za numeru Hey Jane koji i nije klasican muzicki spot vec je u pitanju kratki igrani film od deset minuta koji je mene ostavio onako prilicno bez teksta, odlicno zaista pa da vam ne prepricavam o cemu je tu rec obavezno pogledajte i vidite o cem se tu radi.Znaci, obavezno, obavezno, ne zajebavam se, vrlo eksplicitno, realno i zajebano.Toliko o tome, uzivajte uz ovaj filmic a ti Dzo zavrsavaj vec jednom te papire pa da te zenimo ko pravog Srbina.Nista, bidite dobri pa se gledamo, puscaj film!!!!



Нема коментара:

Постави коментар