субота, 23. јун 2012.

Bullshit or not?-Government 4000 Soundcloud Round Up Vol.11 i 12



Misterprofesordoktormagistar Vladimir Popovic, sirom sveta poznat kao Government 4000 nam se nije javljao neko vreme i moram priznati da sam mislio da sam ostao bez necega za sta licno smatram da je ako ne najbolja, onda sigurno jedna od najboljih rubrika ovoga tipa sirom cele planete i blogosfere i necega na sta sam bio veoma ponosan posto zaista cenim znanje i ukus gospodina Gavrmenta i naravno da mi je vise nego drago da je ova rubrika zastupljena bas na mom blogu a ne na nekom drugom.Bilo kako bilo, Gavrment me je sinoc iznenadio sa duplim izdanjem odnosno dvobrojem ove rubrike, tako da  ovde veceras mozete cuti umesto desetak pesama i ekskluziva kako ste vec inace i navikli, cak dvadeset novih preporuka iz oblasti Balkan-Ghetto-Moombah-Tropical zajebancija, vrlo, vrlo iskusno izdanje i kao i obicno uvek bolje od predhodnog.Ono sto sam poceo raditi u proslom izdanju Bullshit or Not? rubrike je to da sam po uzoru na soundcloud pickup sa Mad Decent bloga izmedju pesama poceo da predstavljam i ponekog mladog umetnika tj. ilustratora, crtaca ili slikara i veceras je tako ali ipak malo drugacije, posto veceras imamo jedno specijalno izdanje na kome necete videti nekog mladog umetnika vec cemo napraviti posvetu najvecem i najboljem crtacu stripova svih vremena, Jean Giraud-u ili MOEBIUS-u koji je preminuo u martu ove godine od posledica raka u svojoj 72.godini.Najveci od svih, to ne kazem samo ja vec i mnogi drugi, kompetentniji ljudi od mene i evo par njegovih fantasticnih crteza koje mozete gledati dok uzivate u sjajnoj muzici koju je Government 4000 probrao za sve nas.Da vas ne drzim vise u neizvesnosti vec da krenemo sa muzikom, na kraju krajeva zbog toga smo i tu, pustajte muziku i uzivajte, siguran sam da hocete a usput pogledajte i poneku sliku u znak secanja na ovog zaista velikog umetnika.Veliko hvala Vladi caru, vi uzivajte pa se gledamo uskoro, pozdrav!!!!







Shaza LaKazoo-Ava Kari (DjSuperStereo Remix) (Prev.) by DJSUPERSTEREO


  Pernett- Cumbia intercontinental (caballo rmx) by caballo


  Balkan Bhangra Stereo Partizan from BALKAN CIRCUS snip by dj Gaetano Fabri





 
I Love To Rap (Swick Remix) - Peking Duk ft. Panama Black by SWICK


  Lord Nelson - Shango (Daniel Haaksman & DJ Beware Edit) by Daniel Haaksman / Man Rec


  DJ STANBUL - Step One by DJ STANBUL






 
Boogat - El Hueso (Poirier's Loudspeaker Riddim Refix) by Boogat


  DJ Farrapo & Yanez feat. Flora Matos - Tudo Vira Danca (Chong X Remix) by chong-x


  Chong X - Tienda Típica by chong-x








 
SPOEK MATHAMBO - GO BUCK (...SUPER OLD SONG ...LOST TAPES) by Spoek Mathambo


  Kolo Zvonce (Stereo Partizan Ska remix) by Stereo Partizan


  Shantel - Binaz in Dub (Rafael Aragon CUMBIA EDIT) by Rafael_Aragon





 
Atras (feat Lido Pimienta) by elremolon


  Rawpa Crawpa - Nah Itch Fi Shoot (Chong X rmx) by chong-x


  Mash Up International - Lava Cabeza (feat Gnucci, VAZ, Timbuktu) by Mash Up International






 
mr. ioso & Jairomendez aka Dubberman feat. Es Obvio - Zoombala by mr. ioso



  Branko- Going In Hard feat. Dominique Young Unique by Mad Decent


  Lisandro Meza - Tu Sera Mi Cumbia (Afro Kumbe Remix) by afrokumbe





 



  I-Octane - Love Di Vibes (So Shifty Remix) by So Shifty

Нема коментара:

Постави коментар