среда, 13. јун 2012.

HEY-HO-YoYoYo!!



Kad sam bio mladji i kada su me te stvari uopste zanimale i kada je sve to imalo nekog smisla, uvek su me nervirale podele medju ljudima koji su ikada pratili ili bili deo bilo koje scene, ne mislim na vecinu koja je uvek bila sabanski orjentisana ili ih muzika nikada nije zanimala, nego na ove metalere, repere, korovce, pankere, rejvere i picke materine.Uvek sam mislio da svako treba da fura ono sto voli ali da ne hejtuje ove druge, pogotovo sto se nikada  nisam deklarisao kao bilo sta a i uvek sam sarao po muzici i slusao ono sta mi se svidja nebitno koju etiketu nosi i samim tim nisam kontao sav taj hejt posto su svi na kraju u manjini medj pomenutim sabanima pa bi valjda trebali i da se podrzavaju.Sto bi rekli-If the kids are united, they will never be divided, kako je nekada pevao Jimmy Pursey ali od toga nikada nije bilo nista, ni kod nas ni u svetu.Moje dve najvece ljubavi u muzici tada a verovatno i sada su uvek bile rep i punk a znate koliko to nema veze jedno sa drugim, pogotovo muzicki, idejno kako kada ali sam se uvek pitao kako je moguce da ne postoji ili barem ja ne znam ni za jedan punk-rap bend, ne mislim na ove nu-metal gadosti vec bas na to-punkrap posto cak i  zvuci gotivno kao zanr a i mislim da kombinacija svega toga uopste ne bi zvucala tako lose.Izgleda da to misljenje deli samnom(kako se ovo pise uopste?) i mladi Njujorski DJ, producent, remixer i ono po cemu je najpoznatiji, mash up umetnik Max Tannone koga sam vec pominjao na ovim stranicama povodom predobrih mash up projekata Mos Dub i Dub Kweli, koji je juce izdao svoj novi mash up projekat pod imenom Mic Check 1234(mada mislim da je moj naslov(posta) bolji) na kome je zbudzio ili smutio neke poznate rep umetnike sa nekim cuvenim punk pesmama i koliko to sve pomalo debilski zvucalo krajnji produkt je vrlo zadovoljavajuci.Mislim, nista sad ono extra, extra ali svakako jako simpaticno i na njemu mozete cuti takve kombinacije poput Black Star x Ramones, Nas x Adolescents, Public Enemy x Black Flag kao i meni najaca stvar na albumu na kome MOP repuju na Crowd od Operation Ivy-ja kao i mnoge druge kombinacije.Ceo album je na besplatnom download-u i mozete ga skinuti OVDE a svih deset  pesama mozete cuti ispod ovog teksta i cuti kako neke numere koje volite zvuce u novim aranzmanima.Meni je samo krivo sto je spisak malo previse komercijalan za moj ukus(na obe strane) ali svakako kompilacija vredi sama po sebi makar po ideji.Toliko, evo nje ispod, pustajte i uzivajte a mi se vidimo u sledecem postu, pozdrav!!!




Нема коментара:

Постави коментар