недеља, 17. јун 2012.

Krv, suze i znoj



Posto mi draga ima ispit ujutru ipak ne slavim njen rodjosh veceras vec sedim kuci i bauljam po netu, u kafanu ne idem (nikad) vise dve veceri za redom, omatorilo se, zeludac a bogami ni mozak ne mogu to podneti vise tako da je veceras blejkana na kompu(jebo mu pas mater vise).Uglavnom, nesto tu po Jutubu blejim i nadjem nesto sto inace bas ne volim a to je jedan od onih jutub kaver anonimus video zapisa, znate to, kad trazite nesto a ono vam izbaci neku debelu Portoritanku koja  peva Adel ili nesto slicno, uzas nad uzasima, ne volim i ne mogu da podnesem nikako.Uglavnom, veceras bih zeleo da sa vama podelim jedan takav klip ali nesto zaista posebno i nesto u cemu sam bas onako uzivao i stvarno svaka cast ovom momku a videcete i zasto.Elem, pisao sam vec ovde kako sam bas uvek gotivio NOFX bez obzira sto gomila ljudi cije misljenje stvarno postujem i dalje tvrde da su jajare i jedna od najvecih pank prodaja, ja i dalje drzim svoje i dalje tvrdim da su NOFX zakon nad zakonima, to je moj tinejdz bend jebiga i nikada ih ne bi pljunuo.Uglavnom ovih dana su izdali novi maksi singl sa dve nove pesme, naslovna My Stepdad is a cop and my stepmom is a dome je onako bas simpaticna ali B strana je bas onako objasnila, jebeno odlicna i tuzno cinicna i nikad brza pesmica u stilu Lory Meyers, Falling in love i njima slicnim i ako nekog zanima kako to sve zvuci, moze poslusati pesmu OVDE ( a singlicu skinuti ovde, ali samo ticu i nikome ni reci).Uglavnom na kanalu na kome se nalazila ova pesmica ja nadjoh nesto jos zanimljivije a radi se o obradi numere, odnosno bubnjarskoj obradi numere Decline koju u originalu izvode Nofx i tu nista ne bi bilo cudno da ta numera nije verovatno najduza pank rok pesma ikada snimljena(traje oko 19 minuta) i Nofx je verovatno nisu snimali odjedared u studiju vec su je nasnimavali  i sta ti ja znam, vec sam pisao o ovoj pesmi odnosno EP-ju i vise o svemu tome mozete naci  OVDE, mozete procitati i smejati se kao sto ja sad radim posto tacno izvaljujem da sam post pisao pijan kao cep, nekako se izvaljuje po tom maestralno pisackom stilu.Ne veze, necemo vise o tome, veceras gledamo ovog kralja koji kida u svojoj posvecenosti, ne znam sta bi profesionalni bubnjari rekli, ja se u to ne razumem tehnicki i to, ali batica svira celu stvar u originalu, celih 19 minuta, svaki jebeni prelaz, sve od prvog do zadnjeg takta a cucete i videti ako vec ne znate da Erik Sandin-a ili prosto Smelly-ja nije bas lako pratiti, covek je uvek bio jedan od najbrzih i najpreciznijih bubnjara i ludaka na celoj ondasnjoj sceni, znaci mladi Kye Smith o kome veceras pricamo i divimo mu se do imbencilnosti tacno i vrlo dobro zna sta radi plus ima vrlo jebacke brcice i postere uglavnom svih americkih bendova koje sam ja gotivio i koje gotivim(sem Bad Religion i Pennywise-a, to moram da naznacim), znaci sto se mene tice car nad carevima, decko objasnio pa vi pogledajte kako i zasto.Aj uzivajte....




Нема коментара:

Постави коментар