четвртак, 14. јун 2012.

They killed Kenny (here comes)Them Bastards!!!



Posle gomile mikseva, remikseva, mashup-ova, soundcloud pickup-ova, spotova ajde malo da se vratimo na nesto cega zaista nije bilo dugo a to je prava pravcijata MUZIKA.Tako je, veceras se najzad bavimo nekim ozbiljnijim zvukom i zeleo bih vam predstaviti jedan bend za koji verovatno niste culi a svakako bi trebali ako ste ljubitelj uslovno receno jazz i crossover zvuka, pogotovo ako ste ljubitelj pravih jam bendova a mrzite smooth jazz varijante a nemate nista protiv surove eksperimentale pa cak i punk i metal zvuka.Kako sve to ide zajedno pitate se vi a odgovor na to ce vam dati trio koji nosi verovatno najbolje ime za bend koje sam ja ikada cuo a to su(obratite paznju) The Dead Kenny Gs.Ko je skontao, skontao je a ko nije jebiga, ja sam toliko bio odusevljen imenom ovog benda da sam im pre nekog vremena dao sansu i uopste se nisam razocarao skinuvsi njihov album prvenac Bewildered Herd koji sam u nedostatku vremena a i koncetracije onako ovlas odslusao i ostavio za neko naredno vreme posto se radi o veoma eksperimentalnom izdanju punom improvizacija i necemu cemu ipak treba posvetiti malo vremena.Medjutim, pre neki dan je izasao njihov novi EP pod imenom Gorelick, koji je dobio ime po prezimenu njihovog omrzenog neprijatelja, a i neprijatelja svih ljudi sa barem malo ukusa, cupavog pederka sa saksofonom  Kenny G-ja.E ovo izdanje je vec vise po mom ukusu, kratko ali slatko i vrlo duhovito i kvalitetno stivo na kome sve vrvi od punk uticaja pa se samim tim na njemu nalazi predobra obrada Kill The Poor od Dead Kennedys-a kao i meni omiljena numera na albumu Punk Rock Girlfriend.Neverovatna mi je cinjenica koliko buke moze proizvesti bend bez gitara, samo sa basom, bubnjevima, vibrafonom i saksofonom koji ne zvuci kao ni jedan drugi, zaista momak koji je kako sam saznao, vec jako dugo poznat u jazz i alternativnim krugovima kao Skerit je zaista one of the kind i njegov saks ne svira, on vristi i ono sto se oseca na oba izdanja ovoga benda je ta zelja da se deklarisu kao pankeri dzezeri i da se ograde od celog dosadnog klasicnog jazz improv sveta ili ne daj boze smooth jazz ekipe.Mene licno sve ovo najvise podseca na MR Bungle, bez Pattona naravno i nije ni cudo da je glavni promoter benda Less Claypool i da su momci bili predgrupa Primus-ima celu ovogodisnju turneju.Kao sto momci kazu, podjednako vole da rade jam session-e na jazz festivalima sirom sveta i da sviraju po underground klubovima pred gomilom pankera, padavicara i metalera i verujte da su podjednako dobro prihvaceni na obe ove strane posto su oni verovatno prava varijanta za tako nesto, uostalom ovde se radi o izdanju za ljubitelje prave ozbiljne muzike, ne za dzukce poput mene pa bi vam ja preporucio da skinete ovaj EP(ja sam ga nasao OVDE) i da odslusate ovo i batalite svu moju pricu.Siguran sam da cete biti zadovoljni, pod uslovom da volite ovakav zvuk, pankerske stavove i bizarni i pomalo mracni humor.Nista, rekoh vam gde sve da skidate, skinite i prvi LP naravno a evo ispod i jednog jam session-a ovog benda uz pomoc momaka iz benda Lettuce, nije mozda najreprezentativniji klip kako ovi momci zvuce u studiju ali na Jutubu nema niceg oficijalnog pa vi poslusajte ovo, svakako zavredjuje vasu paznju.Evo klipa ispod, uzivajte pa se gledamo!!!!




Нема коментара:

Постави коментар