четвртак, 12. јул 2012.

Utopia Brittanica


Koliko sam razumeo, danas poco onaj festival tamo u Vojvodini, ja vec evo drugu dinu za redom nisam ni prosmrdeo niti sam nesto ni planirao vezano za to desavanje, a i nije mi nesto zao zbog toga mada ima dosta toga sto bih gledao i ove godine.Veceras bih gledao skindred, to svakako, propustio sam to svaki put kad su bili u blizini i evo uradi to i veceras, Sub Focus takodje al jebiga to je sto je.Svakako mi se uopste ne ide vec evo dve godine i nije da hejtujem ali meni je to izgubilo svoj trip i nesto mi nije vise kul uopste.Mislim, uvek ima odlicne muzike to svakako, ove godine bih najradije(opet) gledao Toy Dolls-e i DRI a po prvi put Buraka Som Sistema, Boregore-a, SODOM!!!, Suisajdl koji su pokidali pre dve dine i jos mnogo stosta(Narednik Lobanja i Vod smrti i Nadimac) ali sem tih koncerata nema vise nicega zanimljivog za mene tamo vise,  iako sam neke od najboljih zezanja imao bas na Tvrdjavi, 2001. i 2004. omiljene godine, al nema vise zezanja bato, burek 500 kinti, ova nova (retro-zeldi) omladina i gomila pegavih.I to je to.Nema vise ekipe jebiga, mozda bude opet, ko zna?Nebitno, necem da patetisemo nego da vidimo zasto smo tu?Nista, neki od vas mozda znaju po uzoru na sta je ovaj festival napravljen, to je svakako Glastonbury Festival u Engleskoj, koji mene nikad nije privlacio posto su tamo uvek hedlajneri one grupe koje su trenutno popularne i ne silaze sa telke ili jos grdje, neki rok fosili ili kultne grupe tipa U2 i ostale gadosti.Dobro aj, ja sad hejtujem i kao sve je sranje, nije bas samo ja ne volim to nikako a U2 mrzim vise nego sto bi iko mogao zamisliti.Ono sto ja nisam znao je istorija ovog festivala, koja je u stvari totalno hipi-pankerska DIY prica sto vec godinama u nazad nije slucaj i sto je svakako skroz zanimljivo ali ono sto ja nisam znao, i sto je najzanimljivije u celoj ovoj prici je da je ta ista ekipa jos uvek tamo, na samim obroncima brda koje okruzuje mesto gde se ovaj festival odrzava i tamo jos uvek zivi onaj duh zbog koga festivali treba da postoje i nemate pojma kako sve to sada izgleda, kao Mad Max trojka samo jos tri puta grdje, gomila ludaka raznih vrsta, pankera, trandzi, rejvera, skvotera, dzankija, umetnika,matorih hipika, dece, baba, manijaka i svega i svacega sto(bukvalno) nigde niste videli.Kao neki manji Burning Man samo jos ludje i grdje, posto su ljudi koji su tamo zabadali od samih pocetaka poceli da prave svoje male teritorije i da se na njima izrazavaju na razne eksplicitne nacine i sve to vec godinama u nazad, tako da je to sada posebno mesto gde se skupljaju svi oni najveci ludaci medju stotinama hiljada ludaka koje posete Glastonbury festival sto je svojim logickim progresom dovelo do toga da Green Fields, kako ovo mesto zovu njegovi stanovnici omiljeno mesto svih onih koji traze svoju jutarnju utehu na raznim haludzama, idu na chiL kako odje kazu, tako da su ti najdalji delovi ogromnog festivala u stvari festival za sebe, mnogo drugaciji od onog velikog, korporacijskog govneta sto je na zalost postao i ovaj, svima nama toliko dragi festival.Nista, da ne tupim mnogo jer mogu ovako do sutra, veceras sam vam spremio jedan predobri dokumentarac koji se bavi celom ovom pricom koju ja onako ofrlje prepricas a inace je zaista mnogo, mnogo zanimljivija, koji je svakako uhvatio celu atmosferu tog utopijsko-distropiskog skupa.Obavezno pogledajte, stvarno najveca preporuka, cisto da povucemo paralelu izmedju ova dva dogadjaja i cisto da shvatite sta sam hteo reci na pocetku ovog posta.Mi smo zaista na pocetku mislili da ce sve to za 15-20 dina izgledati upravo ovako, al ne vredi ipak je ovo Srbija brale.Nema veze, pogledajte film ako niste otisli na gzitE kao ja,cisto da vam ne bude krivo, tako, ajde uzivajte...



 

Нема коментара:

Постави коментар