петак, 6. јул 2012.

Video(D)rama-Da Montli EdishNN Jul 2012



Dobro vece dragi drugari, ne znam da li ste primetili da sam malo utanjio sa postovima ovih dana, nemojte zameriti, ubi ova vrucina, kad dodjem sa sljake nisam ni za kurac a ne da pisem blog, al borba traje, ne odustajte od mene tako lako, bice svega i svacega samo ja malo da dodjem sebi.Bilo kako bilo, ono sto sam obecao to se mora ispuniti, prvenstveno mislim na Marsin i moj mesecni miks a posle toga i na jedinu stalnu rubriku a to je mesecna Videorama.Obicno i u njoj davim, pisem i tupim pre svakog spota al veceras nesto ne ide pa cu vam samo ovako na brzaka reci sta ce te videti u vecerasnjem izdanju.Nista, krecemo sa tri nova animirana spota, posto nikako da skupim materijal za novu Aniramu pa cemo to ovako prezentovati, prvi video za jednu simpa kantri stvar od benda za koji ja nikada nisam cuo ali su na mestu broj jedan posto je video za njih uradio niko drugi do Mike Judge-a, cara, kralja i tvorca Beavis and Butthead-a, tako da ne moz da ne valja sto cete videti i sami, posle toga fantasticni novi video za electro dub pionire Le Peuple De l Herbe i zadnji singl za Primus( sa kojim sam malo zakasnio, al nema veze, moramo da ispostujemo tate).Posle njih prelazimo na novi video za bosansko- svedsku dancehall atrakciju pod imenom Sanjin i Youthman, nakon njih ide zadnji video za njihovu drugaricu a moju miljenicu Gnucci Banana-u koja otvara mali zenski blok u kome jos mozete videti novi spot za Santigold ali i video za jednu devojku koju nisam pominjao nikad a svakako sam trebao, radi se o devojci iz Gane koja zivi i radi u Becu(jebem li joj tecu) ili tetku posto je bas dobra, ime joj je Anbuley i obratite paznju na nju na vreme, posto ce nesumljivo postati velika zvezda i van Global-Tropical Bass krugova.Posle nje prelazimo na nove singlove za J-Wow-a ili Branko-a kako se sad naziva vodja Buraka Som Sistema, Toddla T u ponovnim udruzenim snagama sa Shola Ama-om, rep-grime blok ce nam ispuniti povratnicki video za Tempa T-ja, kao i novi singl za Tyler The Creator-a iz OFWGKTA bande i za kraj novi video za Spiritualized koji mozda nije tako gotivan kao prosli Hey Jane ali svakako jedan sjajan filmic i kratka prica o slobodi bez granica, barem sam ja to tako shvatio.Eto to mu ukratko dodje to, uzivajte, budite dobri pa se gledamo, pozdrav!!!!!




























Нема коментара:

Постави коментар