уторак, 14. август 2012.

Thug(STEP) 4 life



Bogami su se malo primirili sa Dub Step-om vec evo par meseci, u smislu da ga ne rade svi DJ-evi i producenti koje gotivim i stvarno je vec bilo i krajnje vreme.Setite se samo prosle godine u ovo vreme bukvalno niste mogli da pobegnete od njega.Ja sam se vec izjasnjavao po pitanju Dub Step-a vise puta, uglavnom sam srao po njemu ali to je vise bilo od tog silnog davljenja sa svim tim i zbog silne kolicine producenata koje su sve numere radili na isti kalup, istina je da ja Dub Step niti preterano volim niti preterano mrzim, nekad mi se svidi neka stvar ali u principu nista preterano zanimljivo.Kada kazem da ga nesto nema u poslednje vreme, ne kazem da je totalno umro, cak naprotiv, Dub Step je danas opste prihvacen i slobodno mogu reci da je skoro i mainstream, sve zahvaljujuci ljudima poput Rusko-a, Benga-e, Nero-u i pre svega mladom, raspalom magu ove muzike koji ce nam doci za nekih deset dana.Jeste, u pitanju je mladjani Skrillex koga svi pominju svugde pa cak i u novinama tipa Rolling Stone.E pa mladjani Skrillex je radio razne saradnje, od Korn-a do Damian Marley-a ali ono sto je meni zapalo za oko pre neki dan je izjava da sad trenutno radi na albumu meni licno najomrzenijg repera, ako ne i muzicara ikad(dobro aj, tu je i Neda Ukraden), a to je onaj pederko Kanye West.Pa dobro vise, majku mu jebem, ima li to smisla, sta sve nece smisliti novo da zaradi milione.De je kraj, eee?Realno ova vest me je i inspirisala da napisem ovaj post posto ce onaj mamlaz opet ispasti nesto originalan i to, ali ne dajte se zavarati, Rep muzika i Dubstep se vec dobar broj godina u nazad spajaju i preplicu i pravi primer za to je muzicki (pod)pravac koji se naziva THUGSTEP.Ime sve govori, zar ne, i glavni covek za sve ovo je Nju Orleanski DJ poznat kao Disc Jockey Nappy.Ovaj mladi gospodin, pored toga sto je nezvanicno smislio ime i pravac, vec godinama pokusava sve to da profura posredstvom odlicnog ROCK THE DUB bloga kao i putem kompilacija This is Thugstep ciji je oficijalni treci deo izasao ovih dana.Njega, kao i prosla dva dela kompilacije bih ja veceras podelio sa vama, cisto da zapusim usta nekim pametnjakovicima pozerskim a i mozda medju vama ima ljudi koji vole hip-hop(koliko i ja) i dubstep(vise od mene).Sve u svemu, jako zanimljivo ako ne i zabavno, pa vi ako volite vi izvolite.Sve zajedno nekih pedesetak pesama, pa da ne trosimo vreme na suvoparnu pricu nego da se bacimo na zik(r)u.Idemo, skola Thugstep-a krece sad, pali spravu, pali masinu i uzivaj....




 




 



 

Нема коментара:

Постави коментар