субота, 22. септембар 2012.

Stoners Paradise


Sinoc smo bili na predobrom koncertu na Sub Marini, svirali su nasi dobri drugari sirom Srbije poznati kao Zivotinje, jedan od najkontraverznijih punk bendova sa pocetka devedesetih, kao i Fishskin i Bromo, bend koji je sastavljen od clanova bendova Osmi Putnik 2 i Overdose.Koncert je bio odlican, prava pankeraska svirka, cak smo Marsa i ja pustali malo panka, ma divota ziva, majke mi.To cisto ovako informacije radi, da se smorite sto niste bili, a ovako sto se programa tice, nastavljamo ono sto smo zapoceli ove nedelje, a to je akcija-Stondirajmo zajedno.Tako je, i veceras nesto za sve uzivaoce u prasnjavim trip-hop stonderskim bitovima, ovoga puta maj fejvorit, da zavrsimo ovu ediciju onako kako i dolikuje.Culi ste Cut Chemist-a, Bizzare Tribe(ne one trensere!) a evo veceras, kao slag na tortu, jednog starog albuma uz koji sam ja najvise voleo otkrivati cari pusenja dzidze i shita, jos dok sam bio tinejdzer i jedan album kome se vrlo rado vracam kada su ova uzivanja na programu.U pitanju je Smith n Mighty-jeva DJ KICKs kompilacija iz davne 1998.godine, koju meni u to vreme nasnimi moj ortak(koga ne vidoh godinama) debeli Mare Radulovic.Debeli Mare je uvek furao sve ono sto je novo, realno imao je dosta kesha u to vreme, ali mislim da to nije bilo presudno, koliko njegova ljubav prema muzici koja je stvarno bila velika.On je u to vreme bio pravi covek ako vam je trebalo nesto novo od Ninja Tune-a ili slicnih fora, posto je on sve to imao na diskovima i vinilima, pa nije ni cudo sto smo ga eksploatisali do besvesti.Ja naravno sam uvek bio najdosadniji i najgramziviji za sve to i tako jednog dana dodje na red i ovaj disk.Uzmem ja lepo sve to, odem kuci, zacadim buksnu i pustim i ono krene.Vec na prvoj numeri skroz odlepim, posto je u pitanju bila numera Amid The Ether(Blue and Red feat. Shanti I), numera koja je bila i dalje je, najbolja elektro dub stvar koju sam ja ikada cuo.Posle nje su krenuli da se redjaju takvi zakoni od pesama raznih zanrova, od elektronskog dub-a, preko trip-hopa, drum n bass-a i svega onoga sto sam tada slusao, ali u vrlo specificnom i originalnom obliku i sve je zvucalo kao nista sto sam cuo do tada.Evo i dan, danas kada slusam sve ovo, i dalje mi sve zvuci previse inovativno i ultra zajebano, zaista ovaj album je nesto stvarno specijalno.Ko ne zna, Smith and Mighty nam dolaze iz Bristola, meke trip-hopa i drum n bass-a, i to iz one prve ekipe(Massive Attack, Roni Size, Tricky, Portishead) i meni licno su uvek bili omiljeni od svih njih, ali nazalost, nikada toliko komercijalno uspesni i svetski poznati.Bez obzira na sve to, Smith and Mighty su ostali kultne figure medju postovaocima trip-hopa  i ovaj DJ Kicks je definitvno i dokaz zasto je sve tako.Kada se uzme u obzir da su oni eksperimmentisali sa ovim zvukom i stvarali isti jos sredinom osamdesetih, ne mogu ih nazvati nikako drugacije nego Legendama Trip jebenog hopa, i pravo je cudo da vam ovo nisam ranije postovao.Dobro, sta da se radi, nikad nije kasno da se ljubi strasno, niti da se slusa dobra muzika, bez obzira na datum proizvodnje.Sto se mene tice, sto starije to bolje, tako da sam ja pokusao naci bolju verziju ovog albuma negde na netu, ali nisam uspeo pa sam uploadovao ovu moju, koju ja imam, koja je nazalost 192-jka i mozete je skinuti ako kliknete OVDE.Ako pak(2Pac?) niste zadovoljni mojom ponudom za veceras ili vas mrzi da se cimate, mozete poslusati ceo ovaj album podno ovog teksta putem Jutuba, ali pre svega toga obavezno srolajte sto vecu paliju i smestite se sto udobnije, tada ce vam ugodjaj biti potpun.Nista, uzivajte, stondirajte i pazite da ne zaspite sa buksnom u ruci pa zapalite i kucu i sebe.To nikako ne bismo zeleli, tako da pamet u glavu.Safety First i te fore, jasno?Eto, dogovorili smo se sve lepo, nista, pustajte i uzivajte a mi se vidimo sledecom prilikom, pozdrav!!!!



Нема коментара:

Постави коментар