среда, 17. октобар 2012.

Muzika za igru predstavlja-Prokletstvo sine, dje si ovo nasho? mixed by Marsa i Vluja-Oktobar 2012



Dje ste mangupi, sa se dira?Evo nas i ovog meseca, vratili smo se da bi vam predstavili najnoviju epizodu Muzika za igru mikstejp edicije.Ko ne zna ko smo to mi, evo i to da pojasnim, mi smo Marsa i Vluja, da dajnamikk duo i ponovo smo vam spremili nesto lepo za sve ljubitelje geto elektronike.Prosli mesec nas nije bilo u ovom sastavu, posto sam ja uradio jedan miksic sa bratom Del Bosque-tom(koji i dalje mozete cuti OVDE) i taj miks je zaista odlicno prosao, ima nekih trista slusanja, ali dzaba slava i popularnost kada ja ne mogu bez mog raspalog Marse.Salim se, sledeci miks cu verovatno ponovo raditi sa Bosketom, koji je polako ali sigurno postao clan nase male MZI zajednice, bez obzira na kilometrazu koja nas deli.Drugar Marsa takodje nije sedeo skrstenih ruku pa je izmedju ostalog uradio i jedan miks za naseg novog drugara L-Free-a, koga volimo da cujemo vise nego bilo koga u poslednje vreme.Marsa je spojio svih pet Butaj Djuture miksa u jedan veliki i ako vas zanima kako sve to zvuci, to mozete sve naci OVDE. Eto culi ste sta smo sve lepo radili u poslednjih metar dana, a sada da cujete sta smo novo spremili za vas.U pitanju je nas novi miks koji se sastoji uglavnom od probranih TRAP pesmica, jednog od najpopularnijih novih pravaca i ono sto je trenutno sigurno najpopularnije na underground dance sceni, a posto smo mi najveci pozeri i pomodari u regiJonu, rekosmo ajde malo i ovo da vrtimo.Znaci hipstersko-gangsterski zvuk u kuci veceras fo ol ju bichizz end viggers autder.Mrdajte bulju, pucajte iz pistolja, bacajte bombe, samarajte kuchke i mrcite lobe, ovo je savrsen saundtrek za tako nesto.Naravno, mi ne bi bili mi da ovde mozete cuti samo TRAP, pa smo malo vukli na svoju vodenicu i takodje ima dosta upliva dancehall bashment zvuka, kao i dubstep-a.Znaci, sve i svasta, mislim da smo opet pokidali ali to je samo moje misljenje, vi cete morati prvo cuti miks pa sud donesite sami.Evo miksa ispod, evo i trekliste, palite plej i uzivajte, a mi se cujemo ovih dana, pozdrav!!!!

Prokletstvo sine, dje si ovo nasho?

01-KrimINTRO
02-Mc Eiht-All for the money
03-Rooots-Looove
04-Killaflaw-Milk and whiskey
05-Redlight and Ms. Dynamite-What you talking about
06-MIA-Internet Connection-Flux Pavillon RMX
07-UZ-Trap Shit V8
08-J Dubya-Hoes
09-Danny Brown-Blunt After Blunt-J Dubya Trap Remix
10-Modern Talking-Brother Louie-Ophex Trap Remix
11-Bryan Adams-Everything I Do-Wick-It Trapt da FUKK out remix
12-Major Lazer-Original Don-Flosstradamus Remix
13-Baauer-Harlem Shake
14-UZ x CRNKN-Booty to the ground
15-Thorn on a rose-Cocaine
16-Dazed Dog-Marijuana
17-Buzz A Buzz-Gangsta Shake
18-Black Chiney-Bad Man
19-D Rakkas-Face meets foot riddim
20-D Rakkas feat Rage-Kingston Jamaica
21-D Rakkas feat Rage-Warning
22-D Rakkas feat Ryoko-Soundboy Dead By Now
23-Skrillex feat Demian Marley-Make It Bun Dem
24-Skrillex feat Demian Marley-Make It Bun Dem Dreadsquad RMX 





Нема коментара:

Постави коментар