четвртак, 25. октобар 2012.

True King Spirit



Good evening people of the world in the name of I & I, King Selasie-I, JAH RastafaraI!It is I, Vluja Man, bringing the blessed vibes for all you lovers of roots reggae sound.Dobro, aj sad, da sam hteo da pisem ovaj blog na engleskom, radio bih to od samog starta, al vise volem srpsko govno nego englesku cokoladu.Zajebavam se, de ste, sta ima, kako ide kod vas, ima li zime?Bogami, nocas pala ova maglustina pa uvati neka depresija i ja reko aj da odrzim obecanje dato par postova u nazad, pa da vam zagrejem telo i dusu nekim toplim karibskim zvukom i pozitivnom Rastafarijanskom univerzalnom porukom o miru i ljubavi.U prevodu, da malo popunim rupe u reggae odeljku ovoga bloga.To sto sam obecao, to cu i uciniti, samo je doslo do male izmene u planu za vecerasnji post.Naime, veceras sam zeleo da napravim mali maraton reggae koncerata sa Jutuba, posto se ovih dana pojavilo stvarno sve i svasta, celi nastupi raznih grupa, posto je Jutub promenio politiku upload-ovanja pa ne morate vise gledati nastupe onako rasparcane i iz delova, vec onako kako treba da bude.Uglavnom, spremio sam ja dobar broj raznih koncerata ali su svi oni otpali kada sam nasao ovo sto cu pustiti veceras, posto ovaj koncert i ova grupa zaista treba da idu sami za sebe, bez drugih stvari, u suprotnom ne bih bio siguran da cete ga odgledati na miru i sa paznjom, sto je moja velika zelja jer je u pitanju nesto zaista predivno.A evo i o cemu se radi.U pitanju je nastup meni licno najdrazeg roots reggae benda na svetu, a to su veliki Midnite.Ko ne zna, Midnite su mladji predstavnici stare rasta skole i skole starog, dobrog roots reggae-a koji se svirao sedamdesetih godina najvise.Nastali su krajem osamdesetih i ne dolaze sa Jamajke, vec iz komsiluka, odnosno Devicanskih ostrva i predstavnici su peace struje( znaci ne militantne, da se razumemo) rastafarijanskog ucenja i zaista su nesto posebno, barem za mene licno, posto svaki put kada slusam nesto od njih, ja se osecam nekako prosveceno, sto nije nimalo lak zadatak kada je moja crna, cemerna dusa u pitanju.Znaci, ovo je the real deal i prava spiritualna muzika, ne neko fejk sranje.Blessed Vibes sto bi rekli.Mislim da ce vas ovaj nastup i uveriti u to sto tvrdim, u stvari siguran sam u to(ako imate malo duse da razumete sve ovo naravno).Koncert je novijeg datuma, iz aprila ove godine i odrzan je negde u North Carolina, US of A.Zvuk i slika su najbolji moguci, recimo skoro pa savrseni, jedino sto koncert nije u celosti, vec je isecen pri kraju, ali to je sto je, ja zaista nisam mogao da odolim da pustim bas ovaj nastup.Nocas u neko vreme sam se bas onako lepo izvozao, sve sa buksnom u ruci, otisao sam negde, ko zna gde, sto zelim i vama svakako.Znaci, smotas, zavalis se i mirna Backa.Ajde, uradite sve to i uzivajte, snimak koncerta je podno ovog dosadnog teksta, tako da vas ja ne bih vise zadrzavao.Veliki pozdrav, vidimo se uskoro....


Нема коментара:

Постави коментар