понедељак, 22. октобар 2012.

TUFFA than them!



Mora priznati da vec odavno ne pratim sta se desava na reggae i dub sceni, zbog cega nisam ni malo ponosan, ali jednostavno sam osetio prilicno zasicenje kada su ovi zanrovi u pitanju.Medjutim, postoje par bratskih soundsystema koje uvek volim da cujem i koje pratim pomalo i uvek se obradujem kada nadjem nesto novo od njih.To su prvenstveno Mungos Hi-Fi i njihovi(kao sto rekoh) bratski soundsystemi Maffi, 7ft Soundsystem i meni licno najomiljeniji, Riddim Tuffa Sound iz Edinburga.Ko ne zna, svi ovi ljudi su predvodnici takozvane Digital Dub scene u Engleskoj, sto bi otprilike znacilo da prave bazicni reggae i dub uz pomoc masina, a ne instrumenata.Riddim Tuffa su mi oduvek bili posebno zanimljivi zbog njihovog Low-Fi, skoro osmobitnog zvuka, odnosno njihove prepoznatljive Casio sintisajzer produkcije koju ja prosto obozavam.E pa ni ovaj put nisu otisli predaleko od onoga po cemu su najpoznatiji i opet nam, po njihovom starom obicaju, potpuno besplatno poklanjaju miks sastavljen striktno od njihove najnovije produkcije, odnosno svih onih dubplate-ova i remiksa uradjenih u proteklih godinu dana recimo.U principu, ovde nema nekih velikih iznenadjenja, niti promena u zvuku, sve je to stari, dobri Digikal Dub zvuk, sto u ovom slucaju nije nista lose, cak naprotiv, fanovi uvek dobiju bas ono sto njihovim usima(mozgu i plucima) treba vise od leba(au, koja trula rima).Uglavnom, Riddim Tuffa Sound su ponovo objavili svoj 100% Production mix, cetvrti po redu, i to je ono sto mi imamo na programu danas, namenjen prvenstveno svim ljubiteljima nove skole reggae-dub-a, pa ako se pronalazite u toj grupi, ovo je savrsen materijal za vas.Znaci standardna prica, roll it, twist it and light it up i uzivajte u predobrom Riddim Tuffa production miksu.Evo njega dole, slusajte i skidajte, a mi se vidimo u sledecem postu, pozdrav!!!


Нема коментара:

Постави коментар