четвртак, 22. новембар 2012.

Ghetto Technicians



Retko pratim a jos redje najavljujem neke dogadjaje po gradu, ponajvise sto me retko sta ponudjeno interesuje kada je Beogradski nocni zivot u pitanju.Medjutim, malo je reci da sam se iznenadio, kada sam cuo ko veceras dolazi u ovu nasu selendru.Jos vise sam se iznenadio kada sam saznao da postoji odredjena grupa ljudi koja zapravo prati Chicago Juke i Footwurk scenu, scenu koju sam ja pomalo pokusao ispratiti na ovome blogu, kopile starog Cikaskog i Detroitskog Ghetto House-a, i po meni licno, jednog od najprogresivnijih elektronskih zanrova danasnjice.Ovako nesto jos niste culi na ovim prostorima, mada lazem, posto sam nocas saznao da je i Traxman bio u BG-u pre nekog vremena u organizaciji ovih istih ljudi.E jebes ga bas, kad meni nema ko da kaze, nema veze, veceras cu to ispraviti kako treba i po prvi put slusati nastup nekih Juke legendi.Kad kazem legendi, od ovoga nema bolje, posto ce veceras u Tube-u nastupati niko drugi do DJ Spinn i DJ Rashad, verovatno najuticajniji Juke producenti danasnjice, ljudi koji su on some next level shit i svakako ljudi koje bi trebali da poslusate ako vas zanima kako sve to treba da zvuci.Ako pak, pre niste imali priliku da se upoznate sa ovom muzikom, ja mislim da bi trebali da overite worldwidejuke.com posto je to mesto gde mozete na (skoro) nedeljnom nivou besplatno skinuti po jednu kompilaciju sa numerama svih onih Juke producenata vrednih paznje sirom celog sveta.Eto, uradite to i brzinski se spremite za vecerasnju zurku a evo ispod i jednog live nastupa ove dvojice sjajnih momaka, cisto da znate sta da ocekujete veceras.Nista, evo toga ispod teksta, vezbajte malo svoj Footwork pa se gledamo veceras.Pozdrav!!!



Нема коментара:

Постави коментар