недеља, 4. новембар 2012.

Video(D)rama Da Montli EDishNN-Novembar 2012



Cao drugari, pozdravljam vas ovog najtoplijeg i najlepseg novembarskog dana ikada.Evo na studiju B kazu da ima 22 stepena i iskreno mislim da ste budale ako ostanete u kuci danas i odgledate novu Video(D)ramu, kada mozete otici negde sa drugarima, lepsom polovinom ili sami, sto da ne?Za razliku od vas, ja nisam te srece, posto danas radim od dva do deset, sto uopste nije u redu kada se uzme u obzir da je nedelja, dan kada samo popovi rade.Popovi i jos poneko, al sta je, tu je.Uglavnom, iskuka se ja tu bez veze, kao da nekog boli paja sto ja moram da radim, nema ni veze, da nakucam ovo pa da krenem polako na nove radne zadatke.Kada sam radio proslu videoramu malo sam kukao kako sam jedva nasao neke video klipove vredne pomena i vase paznje, sto svakako nije bio slucaj u poslednjih metar dana, cak naprotiv, bilo je itekako zanimljivog materijala, pa sam se cak i namucio kojih dvadeset klipova da izaberem, a koje da odbacim.Posao je zavrsen i lista je gotova, ovoga puta malo veca i opsirnija, tako da ja stvarno nemam zivaca da pisem nesto za svaki video posebno, tako da mozete na miru uzivati u ovom odabiru, bez mojih ispraznih i nepotrebnih komentara.Ima svega, za svakoga po nesto, sto bi rekli, Dub Step-a, Hip-Hop-a, Tropical Bass-a, cak i jedna odlicna brutalna, metalska rokacina pa vi izvolite i uzivajte.Bolje to uradite veceras, iskoristite prvo ovaj divan dan, jebes spotove i internet, televiziju i ostala sranja.Svi marsh u prirodu, uzivajte kada ja ne mogu.Pffff, jebem te zivote i jebem te posle!!!Odo ja, a vi uzivajte, evo liste ispod, pozzzz!!!!









































Нема коментара:

Постави коментар