среда, 12. децембар 2012.

Triple X live times 5!



Posto ovaj blog opet dozivljava sunovrat ovih dana (kao da je ikada i uzleteo?) po pitanju poseta i toga, kao i sto je prosli post apsolutni rekorder po necitanju (17 pregleda za dva dana) ja sam odlucio da veceras napravim nastavak istog posto vidim da vas to toliko zanima. Tako je, i veceras cemo posetiti neke lepe (vise) hardcore (manje) punk svirke, na zalost samo putem nasih monitora posto ove bendove po svemu sudeci necemo ni gledati drugacije. Jebiga, punk je u ovoj zemlji popularan koliko i Tompson recimo, sa tim da sam siguran da bi i on napunio neku Arenu kao i Dino (na govno si zino) a ove legende bi doslo da vidi jedno pedeset ljudi, od toga jedno trinest iz Beograda. Jebiga, sta da se radi kad ljudi ovde vise vole hrvatski pop i bosanski rok nego leba da jedu i to obicno oni veliki Srbi, sto bi im svima jebali kevu, karali majke i cerke, kao i sto bi klali ustase i balije, a ne slusaju nista sem ovih govana. Da li je to samo meni cudno, ja ne znam, uglavnom necemo trositi vise vreme na pricu o njima, kao ni na neku suvisnu pricu uopste, vec cemo krenuti direktno na stvar. U prosloj epizodi ste mogli videti Sheer Terror, SNFU i Charles Bronson, a u ovoj epizodi jos tvrdji materijal, sa tim da su svi ovi koncerti novijeg datuma i uglavnom su svi iz ove godine. Za pocetak cemo pogledati ponovo okupljene HC legende Gorilla Biscuits, kao predstavnike ol skul ekipe, posle njih predstavnike nove HC punk i melodik HC skole, koji iako su nju skul takodje vise ne postoje vec se okupe tako sa vremena na vreme da bi obradovali fanove. Oni su Kid Dynamite, meni licno jedan od najomiljenijih HC bendova novije generacije. Posle njih cemo malo zakrvaviti stvar i pogledati malo metaliziranog brutalnog HC punka , prvo najvece predstavnike ovoga pravca Integrity a posle njih i maj fejvorits (iz zanra) Tragedy. Zlo i naopako, savrsena zika za predstojeci smak sveta, oba koncerta vrlo sveza i svega par meseci stara. To bi bilo to od hardkora, za kraj sam vam spremio snimak koncerta mog omiljenog novog (za mene novog) streetpunk OI! benda, kojima sam totalno opcinjen ovih dana i verovatno ce sledeci post biti posvecen samo njima. Oni su Hard Skin, citacete o njima vise sutra, prekosutra, veceras svirka kao uvertira u pricu, a i da ne bude da smo samo cepali HC, malo pravog ulicnog panka nikad nije na odmet.  Eto to sam vam spremio veceras, nadam se da nas necete citati ni dalje, kao i da vas ovo nece ni malo zanimati. Krecemo, (ne) pali masinu i (ne) uzivaj....












Нема коментара:

Постави коментар