среда, 30. јануар 2013.

FOLKSTEPPIN



Kada smo vec ove nedelje krenuli da reklamiramo ovu Serbia sounds Tropical (namerno nisam rekao Global (bljaaHHH)) ekipu, pa sam malo reklamirao Marsu, kao i brata Bosketa i moju debelu malenkost, stvarno ne bi bilo u redu da malo ne reklamiram i najstarijeg i najiskusnijeg Tropikalistu medju svima nama. Pogadjate o kome se radi, u pitanju je gospodin Vladimir Popovic AKA Government 4000 koji je izbacivao tropikalne mikseve pre nego sto je bilo ko na ovim prostorima cuo za bilo sta slicno. Ok, i Shazalakazoo naravno, ali Government kao jedini pravi dzej-D tropikalac bar koliko ja znam. Iskreno, ja sam u to vreme polako poceo ozbiljno da se zanimam za kumbiju i baile funk i ime Government 4000 se provlacilo po raznim blogovima ali ja blage veze nisam imao ko je doticni gospodin i bio sam vise nego iznenadjen kada sam shvatio da je covek odavle. Dobro, od tada je proslo par godina, Vlada i ja se sada vec dobro znamo i svakako sam mu veoma zahvalan na nesebicnoj pomoci koju mi je pruzio kada sam tek pocinjao sve ovo. Uglavnom, Government nije sedeo skstenih ruku ovih dana pa je u proteklih dve, tri nedelje izbacio tri nova fantasticna miksa na svoj soundcloud profil, dva nova nastavka njegove cuvene FOLKTECH edicije gde je po starom obicaju vrteo sve ono sto je najzanimljivije i najsvezije na polju egzoticne elektronike inspirisane zvukovima Balkana ( opet namerno nisam rekao Balkan Beat posto taj izraz ne volim) plus novi Global mix na kome se uglavnom bavio nekim TurboSocaMoombahTropical zajebancijama. Fantasticni miksevi kao sto smo i navikli i njih cemo veceras slusati ovde, a uz njih dobijate i miks gratis od Vladimirove lepse polovine na kome mozete cuti neke odlicne Electro Swing edite posto znate da to uvek volimo da cujemo. Nina Pearl je u pitanju i Pearls Session numero 6, sva cetiri miksa zajedno traju nesto manje od tri sata i na njima ima svakojake odlicne muzike koje retko gde mozete cuti. Siguran sam da cete uzivati, veliki pozdrav za porodicu Popovic, veliki pozdrav i za vas, evo mikseva, palite masinu i uzivajte, ZZZZdravo....











Нема коментара:

Постави коментар