недеља, 27. јануар 2013.

Kings of 45s



Dobro vece dobri ljudi, kako ide, sta se dira? Veceras imamo nesto jako lepo i zanimljivo na programu, pogotovo ako ste ljubitelj turntable-scratching majstorija i ako ste generalno zaljubljenik u muziku i smatrate sebe muzickim avanturistom a ne samo prosecnim konzumentom iste. Sad se vi pitate sta ovaj kenja i cemu ovaj pretenciozni uvod a ja cu vam i objasniti o cemu je rec. Namerno sam rekao muzicki avanturisti posto veceras na programu imamo najvece predstavnike te vrste, gospodare gramofona i doktore za muziku, jedan jedini dinamcki duo poznat kao DJ SHADOW i CUT (muthaphunkin) CHEMIST. Na sam pomen ova dva imena drugi DJ-evi skreceri seru u gace i izgledaju kao male bebe a danas ovde imamo nesto za vas sto ce vas sigurno uveriti u tu moju tvrdnju. Radi se o snimku jednog od najpoznatijih DJ setova ikad, legendarnom FREEZE setu na kome Shadow i Kemist skrecuju striktno cetrdeset petice, kako se ove male ploce nazivaju, odnosno EP-jeve i maxi singlove na 12 incha. Siguran sam da znate o cemu pricam, nase babe su furale iste u kolekciji sa najnovijim singlom Dragana Stojnica i njemu slicnih. Ko se malo razume u DJ-ing ili se bavi istim, zna kako to nije ni malo lak posao ali kada to rade ova dva majstora i to u isto vreme, odnosno back 2 back kako se to popularno naziva, to ne izgleda teze nego kucanje eksera ili pranje sudova. Tolika opustenost i lakoca bavljenja ovim, ni malo lakim poslom se zaista retko gde vidja, kao i totalna posvecenost muzici ce vam zagarantovano pruziti veliki ugodjaj, ako naravno ne hejtujete ovaj vid umetnosti. Namerno kazem umetnosti, posto Senka i Hemicar to zaista jesu, sto se ne bi moglo reci za gomilu njihovih kolega. Uglavnom, najzad i posle mnogo muke nadjoh ovaj set u celosti na Jutubu, oficijalno izdanje je u pitanju i pored samog nastupa mozete videti i pripreme za isti, snimke sa Futureprimitive seta sa kojim je cela ova ideja i zapoceta, kao i delove uvodnih setova za koji su zasluzne, takodje velike legende, Z-Trip i DJ Nu-Mark i drugi. Fantstican nastup i nesto sto zaista ne smete propustiti pa vas ja ne bi davio vise, pusticu vas da uzivate na miru. Evo celog snimka ispod, palite buksnu, palite plej i iskulirajte a mi se gledamo ovih dana, pozdrav!!!



Нема коментара:

Постави коментар