уторак, 12. фебруар 2013.

Da Marathon Crew



Moji ortacimi i koleze in dis Muzika za igru shit Marsa i (Del)Boske opet bombarduju stranice ovog bloga ne bi li bombardovali vase zvucnike, ovoga puta ne zasebno kao sto obicno biva vec zajedno na moje a nadam se jos po necije zadovoljstvo. Tako je, muzika za igru sa ponosom predstavlja novi zajednicki interkontinentalni miks nasih najistaknutijih clanova skromno nazvan CLASH OF THE TITANS. Da ides u kurac, nego skromno ili ne itekako je SoundKLASH prve klase i u nekih pedesetak minuta koliko miks traje mozete uzivati u BASS izuvacini bez pauze i milosti a sve u Bosketovom i Marsinom prepoznatljivom maniru. To mu otprilike dodje kao BreakbeatDubStepBassEletronic sa Bosketove strane i MoombaTrapBounceSHITT sa Marsine. Buum bengin in jor eria koZZIN mass histerijA ili tako nekako. Sta da vam kazem, nije sto su moji ali kidaju!!!! Uglavnom, tu je miks, tu je i link za skidanje ako vam se bas svidi i bi bilo to sto bi otprilike trebalo da vas zanima, ostaje vam samo da pustite plej i uzivate. Toliko od mene za danas, pozdrav za bracu, svaka cas za miks, vi uzivajte a sigurno hocete a mi se gledamo cim prije, zdravo bili...





Нема коментара:

Постави коментар