среда, 13. март 2013.

PALI BOJLER!



Jeste li culi za Boiler Room? Znate li sta je to? Ne, nije soba sa bojerom, ne znam zasto bi neko drzao bojer u sobi osim ako ne zivi u klonji. Nije ni kotlarnica iako je to pravi prevod. Ne, Boiler Room je najpopularniji elektronski underground show vec par godina u nazad. A evo i o cemu se radi. Boiler Room je nastao pre par godina u jednoj kotlarnici u Londonu, ideja je bila da se na ovom malom prostoru prave male, privatne zurke sa nekim od najuticajnijih imena danasnje elektronske scene, u takozvanom prijateljskom okruzenju sa namerom da se sve zurke snimaju i prenose lajv putem interneta. Zahvaljujuci poznanstvima i nekim fatasticnim DJ setovima, Boiler Room je postajajo sve veci i veci, i sve uticajnija i veca imena su pokazivala sve vece interesovanje za ovaj projekat. U isto vreme Boiler Room TV kao i njihov Youtube kanal su postigli neverovatan uspeh, koji je sve veci i veci i danas broji bukvalno milione pretplatnika i pratilaca, tako da je Boiler Room postao internet fenomen i definitivno vodeci virtuelni show u svetu elektronske muzike. Danas Boiler Room nije vise samo u Londonu, vec svuda po svetu, u gradovima poput Nju Jorka, Berlina, Lisabona, Rija i mnogih, mnogih drugih. Takodje, Boiler Room sada broji preko 500 nastupa raznih ljudi i grupacija i njih sve mozete pogledati na njihovom Youtube kanalu. E sad, ko cita blog zna da ja bas i nisam neki preterani elektronicar, barem u smislu House, Techno, Minimal, Progressive zvuka a toga, ruku na srce, ima najvise na ovakvim desavanjima. Zato sam ja danas za vas odabrao desetak, ne bas Techno setova koje bih ja najvise voleo da gledam od ponudjenog. Za pocetak tu je DnB legenda Shy Fx, Buraka Som Sistema naravno koje nisam gledao na Exitu zato sto sam papak, jedini Ultra-Tropikalci koje sam nasao da su nastupali u BR-u, Frikstailers iz Buenos Ajresa, Spooky i Sticky kao predstavici UK Garage scene, legende DJ Shadow i Peanut Butter Wolf, kao i Roots Manuva i za kraj mladi kralj JUKE scene, Chrissy Murderbot. Sta da vam kazem, nadam se da vam se svidja moj izbor, odslusajte i nas novi miks ako niste, uzivajte pa se vidimo, pozdrav!
























Нема коментара:

Постави коментар