понедељак, 22. април 2013.

Lice Smrti


Au brale kakvo sam iznenadjenje doziveo sinoc kada sam u nedostatku boljih ideja nocas skinuo novi album Ubice sa licem duha. Verujte, da sam nasao nesto zanimljivije na njualbumrilises ne verujem da bi trosio vreme na novi materijal nekog od clanova Wu Tang Clan-a, posto mi to vec godinama nije preterano zanimljivo. Nemojte shvatiti pogresno, Wu-Tang je ime za koje nemam nista osim ljubavi i postovanja ali jednostavno to vec godinama nije to, sto je i razumljivo, znajuci da njihov prvi i najbolji album ove godine slavi dvadeseti rodjendan, a i znajuci i istoriju klana i njihovih clanova i svega sto se u medjuvremenu dogodilo. Takodje, Ghostface Killah mi svakako nije jedan od omiljenijih clanova WTC-a, ali kada malo bolje razmislim, njegov album prvenac (Ironman) mi je svakako najbolje prvo solo izdanje nekog od clanova, posle ODB-jevog Return to 36 chambers naravno. Izuzamajuci to izdanje, Ghostface Killah je svakako najvise pruzio na Ironman-u, pricajuci svoje vintage gangster krimi pricice, sto mu svakako najbolje i lezi. Posle toga, Ghost je izbacio jos osam albuma, koje ja nisam slusao, cisto da znate ali nesto u omotacu novog albuma, koje izgleda kao poster nekog italijanskog horora iz sedamdesetih, me je vuklo da skinem i da dam sansu ovom novom izdanju. Ne znajuci pricu iza ovog izdanja ja se zavalih, smotah paliju i pustih plej. Kad ono, Bomba! Ma kakva bomba, nuklearna bomba! Prvo sto sam primetio je da je ovo konceptualni album, koje obozavam, jedna prica u dvanest pesama koja prati zivot italijanskog gangstera Tony Starks-a negde krajem sedamdesetih, cija se likvidacija sprema od strane 12 najvecih gang lordova Italije, koji biva izdat od strane svoje najvece ljubavi i ubijen tako sto je njegovo telo istopljeno u vinil. Naravno, postoji twist u prici, posto njegov duh nastavlja da zivi u 12 vinila koje su poslati gazdama koji su naredili i izvrsili ubistvo. Naravno, po pustanju ploce iz zvucnika se pojavljue ubica bez lica iliti Ghostface Killah koji zapocinje svoj krvavi pir. Vanserijska prica o svetu kriminala, ljubavi, izdaji i osveti a glavni narator niko drugi do RZA himself. Promuvah se malo nocas po netu i tako sam saznao o cemu se radi. Ovo je ustvari soundtrack za istoimeni strip na kome su se saradjivali moderni majstori dvevete umetnosti, a celi projekat je u stvari saradnja Ghostface-a i mladog kompozitora Adrian Younge-a, koji je svoju inspiraciju za muziku nasao u muzici starih italijanskih Giallo horora, kao i psihodelicnom rock soul-u iz sedamdesetih. Rza je producirao ceo projekat i mogu vam reci da su napravili jedno fantasticno izdanje na tragu stare Wu-Tang slave. Sta da vam kazem, ovo izdanje ima sve elemente koje ja obozavam i koji nikada ranije nisu spojeni u isti kos a to su Horror, Strip, Krimi storytelling, Wu-Tang Clan, psihodelicni soul koji fantasticno zamenjuje standardne hip-hop matrice i matorog Ghost-a koji je prevazisao sebe na ovom izdanju. Ovo je apsolutni zakon i album koji me je pre svega prijatno iznenadio ali i vratio u 36 odaja Shaolina. Nema linka za skidanje ali cepajte na njualbumrilisis i eto njega tamo, dupli CD sa pricom i sa instrumentalima, ja cu vam dati oficijalni trejler za strip, video za prvi singl kao i ceo album na preslusvanje putem Jutuba a vi ukradite ovo izdanje sto pre, verujte vredece.....






Нема коментара:

Постави коментар