понедељак, 15. април 2013.

U odsjaju lopate...


Dobri deka, autostoper, Kozna Glava i ostatatAk nase najomiljenije familije kanibala nisu bez veze na pocetku ovog posta. Ne, oni su tu da bi vam zajedno samnom predstavili najbolje domace izdanje u zadnjih iljadu godina. Malo smo okasnili sa ovim albumom posto je izasao pre par meseci ali nikada nije kasno za predstavljanje ovakvog instant klasika. Instant klasici u najboljem smislu te reci su na zalost jako retki u ovoj nasoj raspaloj Srbiji, koliko bar ja znam, pogotovo kada je prvi LP nekog mladog benda u pitanju. E veceras nesto sasvim drugacije od bilo cega sto ste culi na srpskom jeziku ikada, Pancevacka Horrorbilly Horror Punk GOATMARE AND THE HELLSPADES ekipa je zadnje sto sam ocekivao da cu otkriti ove dveiljade 13-e godine baksuzne, nisam ni znao da bilo ko slusa ista slicno u ovim nasim krajevima, naravno postoje retki Psychobilly i Misfits Die Hard fanovi ali svakako ih nema nesto mnogo. A neki od vas znaju koliko ja to volem pa nije ni cudo sto sam za dva, tri meseca postao bukvalno najveci fan ove neverovatne skupine. Ovo veceras vam iz sveg srca preporucujem, ne mogu da prestanem da slusam ovo cudo od albuma, tako da obratite paznju. Sve je pocelo sasvim naivno kada dokon trazih neki Psychobilly a da valja, kada sam sasvim slucajno naleteo na ovu numeru...



Ne mozete zamisliti moje zaprepascenje i odusevljenje kada sam cuo nesto ovako dobro i to na maternjem jeziku. Muzika, tekst, nisam znao sta me je snaslo pa numeru odslusah jos par puta. Poceo sam shnjufati po netu i shvatim da imam neverovatnu srecu posto se toliko primih na bend bas u vreme kada su izdali svoj prvi DIY album (koji uopste ne zvuci tako) pod imenom 13 ways to die. Majko moja, pa ovi imaju jos mnogo pesama poput Kadilaka, jos i boljih i sa totalnim neverovanjem odslusah prvi put, pa drugi, pa skinuh, pa treci, pa stoti i sada ne mogu da prestanem da slusam. Navucen sam hronicno na ovo izdanje, kako i ne bih bio kada se ovde ne zna koja je pesma veci hit, ako imate smisla za ovaj tip zajebancije naravno. Da bi ste uzivali u ovome totalno, prvo i pre svega trebate biti veliki fan HOROR kulture, kao i Rokabili i Pank rok svirke. Ako se nalazite u nekoj od ove dve grupe apsolutno ne postoji varijanta da vam se ovo ne svidi, momci(i devojka) su apsolutno objasnili, prvo svojim muzickim znanjem i poznavanjem teme koje obradjuju, zatim i kolicinom posvecenosti samom zanru, a trece kolicinom humora i ironije kroz koje su ove neprijatne teme obradjene. Kada cujete prvu Misfitsko-Himnicnu Grad Duhova mozda i pomislite da cete se izvuci sa jednim finim, polu-hororskim izdanjem, ali vec sledeca 40 dana svojim neprijatnim humorom, prezaraznom melodijom, pricom i atmosferom ce vas uveriti da prica ovde nije ni malo naivna. Posle previse optimisticne i vesele apokalipticno-distropijske Virus znacete da vise nema nazad. Ovo izdanje je od prve do zadnje numere potpuno neverovatno, pesme o sadistima, psiho ubicama, ludim doktorima, zombijima, crnim kesama i nesrecnim zavrsetcima ljubavnih prica iz crnih hronika su ono gde Goatmare i Hell Spades nalaze svoju inspiraciju. Muzicki najvise zvuce poput mesavine Tiger Army-ja, Misfits-a, cak i Carl Perkins-a i njemu slicnih, odlicna kaubojsko-rokaj me bili-pankerska ritam sekcija, zajebani six string i zlokobne klavijaturice, pevac kao mladi Danzig u najboljim danima, zenski vokali, produkcija, ma sve savrseno stima. Plus horor pricice u najboljoj tradiciji Re-Animatora, Americkog Psihoa, Dellamorte Dellamore i njima slicnih. Beskrajno krvavo i beskrajno duhovito. Apsolutni ZAKON i apsolutna preporuka Muzika za igru bloga, pet zvezdica bato! Evo albuma u celosti ispod i adresa gde ovo sve mozete slusati i skinuti. Svakako bi trebali da nabavite original, ja ga uzimam cim ga nadjem, veliki pozdrav za ove ljude ako budu ovo videli, jedva cekam neku svirku. Tako boys and ghoooulss, neprijatnu i krvavu zabavu vam zelim, moremo pocet....







http://goatmarethehellspades.bandcamp.com/ 

http://www.reverbnation.com/goatmarethehellspades/songs 

3 коментара: