среда, 22. мај 2013.

Video(D)rama Da Montli EdiSHNN MAJ 2013



E dje ste, E sta ste, Evo mene opet, ako ste mislili da sam zatvorio radnju, nisam jos a kad cu ne znamo. Nisam nista mecao na blog zbog svega i svacega, nije da vas bole kurac tako da necu da smaram. Uglavnom, nekom je zivot Svicarska a nekome Sudan, nije ni bitno, necu kukam a necu ni da se mnogo falim. Ono sto mogu da se pofalim da sam u medjuvremenu stigao i da pustam ziku na NAJNTIZ NAJTS volj 2 zuraji sad u subotu al svoje impresije cu vam ispricam sutra, prekosutra. Uglavnom, oni hipsteri izgleda ne biju svoje ribe dovoljno, tolko cu vam kaem i to je bila i poslednja sovinisticka posalica od mene danas. Eto, ponovo radi bijoskop a prvo sto se prikazuje je majska Videorama, novi klipovi, novi singlovi a da su vredni vaseg vremena i paznje. Po nasem neskromnom misljenju naravno. Vecerasnja lista je bas sarena i bas odlicna ako mene pitate pa da krenemo redom. Prvo pa musko, drug Slobodan L Free Stojicic i na njega mu batke stigose i do MTV-a bem ti lebac, sve s neki poznati pevaci i pevaljke, reko ja jos onomad da ce od malog da bidne nesto. Uglavnom, full support za brata Slobodana uvek, otuda i on na pocetku a posle toga video i numera koji su trebali da dobiju post za sebe al aj ovako cemo. Najava novog albuma najveceg Raste medju dzanglistima Congo Natty-ja i to kakva. Obrati paznju, u numeri gostuju niko drugi do Daddy Freddy, General Levi, Tenor Fly, Tippa Irie, Top Cat, znaci bukvalno svi najbolji ol skul JUngle emsijevi na svjetu celome. To je ono sto treba nasim dusama udavljenimm u moru hipsterajskih bljuvotina, stvar BOMBA! Posle toga malo elektronskog DUBa, novi singl za Mugos Hi-Fi, isto odlicno. Posle toga jedan, verovali ili ne, novi SKA spot, cuveni Lee Thompson, saksofonista jos cuvenijih Madness-a sa svojom novom bandom, malo rokstedija nikad nije skodilo. Isto stvar kida, ma sve kida, drugi singl sa (za sada) hip-hop albuma godine, novi Deftones, malo progresivnog Kuduro-a, pa oficijalna Soca himna ovogodisnjeg karnevala na Trinidadu i Tobagou, dve nove Dancehall bombe i za kraj novi EDU K koji predstavlja novi Tecno Brega EP u ovom gnusnom ali prelepom TresH masterS pisu. Tako, malo kraca VidoRama nego obicno ali verujte ovo ce biti vise nego dovoljno. Tako, ako imate cetrdesetak minuta zivota koji vam ne trebaju, vi polako puscajte plej pa jedan po jedan a mi se vidimo kad se vidimo, prijatno vam bilo....















Нема коментара:

Постави коментар