уторак, 16. јул 2013.

(josH jedaN) DIDZEJ JOGURT bloKK


Bijo sam u Novome Sadu posle tri dine sad u petak, fala ostalim clanovima ZLOa (sem popa Sremcaje naravno) sto su me odvezli, dovezli, nasli kartu i sve to, bilo fino, nisam ocekivO jebote. Gledo Cockney najzad, bilo mlogo lepo, Prodigy-jeva se ne secam a onaj Feed Me jebo mame mamine! I to e to sto sam ja video. Uglavnom, imam neku amneziju tri dana, to je to sto se tice toga. Dva certa za vece i nije neki provod ako vec pljusnete najmanje sto rkema na sve sto vam treba, ako idete sa nekim racunate duplo, tako da se ne isplati bas, jebiga potrudite se malo bolje next jir. Zovite neke careve pa ce mozda i da dodjemo. Eno hrvati dovode DJ Yodu na jedan od najmanje pet predobrih festivala koje oni pripremaju tamo sad na leto. Sto se to neko kod nas ne seti, bole ih paja, to ovde niko  i ne slusa jebiga. Slusamo mi na Muzika za igru stalno, Jodica je nas favorit bijo i osto, i uvek se obradujemo kada izbaci nesto novo. Pogotovo ako je to novo, novo izdanje njegove dugogodisnje edicije How to Cut and Paste, tematski miksevi bijond jor imadzinejSHN, kako samo Yoda ume. Dugo smo cekali da izadje nesto novo posle The Thirties EDition i evo najzad i njegA, How to cut and paste THE ASIAN EDITION. Znaci nasa braca Kinezi, Japanci, KoreJanci, Wu-Tang Clan-ovci i njiovi sunarodnici. Sat vremena najludjih pesama, semplova iz kung-fu filmova, kao i filmske muzike, japanski rep, kineska narodna i jos mnogo stosta. Opsta ludnica, Yoda did it again! To slusamo na kraju, prvo pogledajte deo koncerta DJ Yoda-e i Trans-Siberian Band-a, kada smo vec u kancelariji, da vidite kako to izgleda kad Yoda pravi zurku i zasto ja toliko kukam sto ga neko ne dovede. To prvo, posle toga jedan petominutni mini miksic pod imenom Loud! da cujete sta sve moze da stane u miks od pet minuta kada je Yoda iza miks pulta i na kraju How the Cut and Paste The Asian EDition. To je to sto smo spremili u danasnjoj rubrici posvecenoj DJ Yoda-i, drzte se, uzivajte pa se gledamo ovih dana. MAY THE SHWARTZ BE WITH YOU!!!!






DJ YODA LOUD mini mix poslusajte OVDE!!

a HOW THE CUT AND PASTE ASIAN EDITION ONDE!!!


Нема коментара:

Постави коментар