понедељак, 22. јул 2013.

muzikazaigru zureza@Svemirska Kavana 240713u22h



E pa drugari, izgleda ce leto ipak poceti ove godine, spremamo zajebanciju najzad posle sto godina dugih, prva u nizu OFISHL Muzika za igru zureza u saradnji sa  svemirskakafana  krece sad u sredu 24. jula! Na prvoj zurci nastupa d van en onli  marsa D Martian, muzikazaigru reprezenter number 1, u nadamo se barem petocasovnom miksu svega onoga sto mi ovde promovisemo. Tropical, Global BASSS, Cumbia, Moombahton, Baile Funk, Dancehall, Jungle, Hip Hop, Ghetto Funk, Ska, Breakbeat, Barefoot, Kuduro, ju sej IT vi plej IT! Ko ne zna gde i sta, sve lepo pise gore, Tijuana(Svemirksa Kafana), sava, kej, usce, snaci cete se vec, sreda vece od deset pa do zore, dodjite, povedite zenu i decu, rodbinu, komsije, kumove i prijatelje da svi zajedno igru, pevu i gledu u asfalt! Tako, sve sam vam objasnio, ostaje vam samo da se pojavite u sredu i ponesete dobro raspolozenje end jor densing shuZ a mi cemo se potruditi za sve ostalo. KO ne zna o cemu se radi, i sta mi tu pricamo i koji smo mi k@#$c zapravo, evo nekih nasih starijih mikseva, poslusajte, uzivajte i banite u sredu..PEACE!





Нема коментара:

Постави коментар