недеља, 28. јул 2013.

Video(D)rama Da Montli EdiSHNN JUL 2013



De ste drugari, sta mi dirate? Evo ja stigo iz sela (u grad) i sa velikim zadovoljstvom konstatovah da smo presli cifru od 90 soma pregleda od marta 2011. kada sam i poceo uredjivati ove stranice. Medjutim, jul mesec je skoro gotov a ja ne zelim da vas ostavim bez regularnog mesecnog video pregleda. Znaci, u sledecem postu cemo slaviti ovu, ne bas tako malu cifru (barem nama, mi smo skromni) i spremiti vam ono sto uvek spremamo kada slavimo novih deset hiljada pregleda, a to je izbor pedeset pesama na besplatnom download-u ali otom, potom, stay tuned i za dan, dva stize specijalni slavljenicki post, veceras gledamo najkvalitetnije spotove za mesec jul (je kulj). 14 novih spotova ako hocete bas precizno, ima svega i svacega i siguran sam da ce vam se bar nesto, ako ne i sve, svideti pa da krenemo lagano. Ovu Video(D)ramu pocinjemo sa mojim omiljenim Nueva Cumbia stvaraocima na planeti, Peruanski Dengue! Dengue! Dengue! kru u novom singlu sa njihovog albuma prvenca, opasna psihodelijica za pocetak, nakon toga jedna fantasticna GANJA SMOKIN himna uradjena od strane Wax Wreckaz-a i jednog od najboljih evropskih dancehall vokala Million Stylez-a. Opasna stvar a posle toga nesto jos opasnije, povratak velike dancehall legende Ninjaman-a u videu za numeru koja je meni himna vec mesecima u nazad, nakon toga novi Busta Rhymes koga i ne volim bas, barem zadnjih petnestak godina, ali ova nova stvar mu nije losa, mada je originalna verzija, bez iritantne Nicki Minaj mnogo gotivnija. Ako nista bar mozete da ga izbacate na miru na sve ove pojacane guzice, onda idemo na poslednji singl za MIA, kao i za prvi video ikada za naseg starog drugara David Heartbreak-a. Batica potpisao za Skrillex-ovu izdavacku kucu, sto se i cuje u novom singlu, ako mene pitate ranije je bio mnogo bolji, ali neka, neka i on uzme neke pare, stvarno je zasluzio. Posle toga malo drugacija numera od onoga sto smo navikli od DnB legende DJ Fresh-a, mora jebiga da zvuci tako kada je uradjena u saradnji sa Diplo-om, koga u poslednje vreme ne mogu da smislim, ali jebiga, to je moj problem valjda. Onda novi Rudimental, odlicna numera i jos bolji video a nakon toga malo clay animation horror-a (kako to dobro zvuci) u vidu novog spota za Kill The Noise. Opasno bolesno i nesvakidasnje, a nakon njega i prvi singl sa novog albuma Serengeti-ja AKA Kenny Dennis-a, mog omiljenog alternativnog repera u zadnjih dve, tri godine, kao i novog singla za mog omiljenog OFWGKTA clana, mladjanog Earl Sweatshirt-a. Ako pak niste ljubitelj alternativnog i parodijskog repa, evo malo Real NIGGA sranja u vidu novog singla za Freddie Gibbs-a, crnje od ovog ne moz da bidne. Posle toga malo Baile Funk-a, to ne gledamo bas svaki dan, kao i spot za nove sticenike tate Daniel Haaksman-a, Banda Westfalica je u pitanju i malo fine tropikalne muzikice za kraj ovog pregleda, cisto da odmorite dusu i mozak od sve agresije koje mozete pogedati u narednih sat i nesto vremena. Eto, culi ste ko, sta, gde i kako, ostaje vam samo da krenete od pocetka, odnosno prvog spota, lepo se opustite i uzivate. Uradite to, a mi se gledamo za dan, dva u nasem slavljenickom postu, do tada....































Нема коментара:

Постави коментар