понедељак, 19. август 2013.

Neznani Klasici 2-Necu kuci Necu ni na Poso DuBBB



Hajdi Ho drugari, evo mene opet posle dobrih dvaes dana, opravdano sam bio odsutan i zeleo bih da sam IZOSTAO zauvek, posto sam stigao sa najlepseg mesta na svetu gde provedoh najbolji odmor ikada sa najlepsom i najboljom devojkom na svetu ikada. Ali toliko o tome, sta vas to briga,  stigao sam i da se smorim ko panj u rodnome selu za nepuna tri dana kao i da se vratim u nove radne pobede i razmisljam da li je zivot taka kurva stvarno, da negde moze da vam bude tako lepo i dobro a da se u regularnom zivotu zakucate takvom brzinom? Takva pitanja me muce ovih dana, post-odmorska depresija ili kako bi se to vec strucno zvalo, ekvavilentna smoru posle, ne daj boze, konzumiranja nekih tezih hemijskih derivata, samo sto mnogo duze traje. Nekih godinu dana, otprilike do sledeceg odmora. Bem ti drzavu, al nema veze, neka letovanja stvarno znace, ja nisam bas isao na more mnogo kad sam bio mali ali cu se uvek secati kada sam dveiljadite otisao prvi put sa ekipom na more. Malo smo okasnili, mogli smo i ranije to da uradimo al sta cete, lower class kids jebiga, sa dvaes prvi put. Kolko je to bilo dobro jebote, al nije ni bitno, to su neke moje uspomene, ovo je kao neki muzicki blog pa eto onda i kasete koja se izlizala za tih nekih dvaes i nesto dana tamo, u Busatu, selo pored puta, kod brata Dzonija na grbaci, bez struje i vode, al priroda i voda bato, sigurno najace u CG. Takva je i kaseta bila, totalni zakon uz svu onu tekilu, radzu, ribu, zelenish i sve ostalo sto smo unosili u sebe. Na A strani su bili neki hitici sto je pokojni Srki snimo, sto smo tada slusali, Freestylers, Monkey Mafia, Asian Dub Foundation, to slusamo preko dana, a uvece kad se nabokamo, Mad Proffesor-a u drugom delu njegove (po meni najace) Liberation Dub edicije odnosno Anti-Racist Dub Broadkats, meni licno omiljenom dub albumu svih vremena. To smo od Marse snimili, on je neke 98. kupio original posto je tad bijo u privatnom biznisu i vec zaradjivao neki kes. Uglavnom, kaseta bese snimljena i poneta na to letovanje cuveno i tako meni ostade zauvek urezano u glavu. E to je ono sa cime bih vas ja pocastio veceraska, besplatno na skidanje, al nemo nikom pricate naravno, pa ko voli duboki, duboki elektronski dab, a ovo je svakako lektira elektronskog dub-a, trebalo bi da ima ovo izdanje. A i nema ga nigde na netu, a verujte da ja stvarno znam da nadjem sve, pa eto malog poklona. Sta da vam kazem ljudi, uzivajte uz ovaj moj apsolutni favorit, evo i jedne od najacih stvari sa diska a ispod i link za skidanje. Tako, volim te Natasa, izvinite za ovo, izletelo, gledamo se, dodjite na zurku u sredu na Tijuanu. Peace and Love Worldwide!!!!





Нема коментара:

Постави коментар