петак, 27. септембар 2013.

Vido(D)rama Montli EdishNN sektembaRR 2013



Sve mu jebem, vidim ja nesto zaladelO kad ono prodje i septembar. Kad pre u pizdu materinu, prodje leto i godina skoro dok se okrenes, doilazi oktobar i zima duga. Sta je? Ladno a? Nema vise kurcenja po Adi, guzice, sorcici, bicepsi, tricepsi, tetke preko ledja, nema bato, samo ladna soba i kompuJter. Mah, ko ga i jebe, ja sem mora leto nisam ni video, samo Arbeit Macht Frei od jutra do sutra, tako da mene sve jedno! Leto, zima, isti kuraS! Mada, mi sto volemo muziku posebno ljubimo ovaj period godine kad prodje leto, onda se uvek svi prime pa izbacuju sve i svasta, novi albumi, singlovi, kao i video materijal i sve sto ide uz to. Tako da meni i nije bilo preterano tesko da napravim ovomesecnu Video(D)ramu i kao sto cete i sami videti, ima tu svasta neceg lepoga a bogami i ima dosta materijala. 16 novih spotova po izboru redakcije tj. mene grdnoga pa da ne gusim bez potrebe nego da lepo vidimo cega tu sve ima. Pocinjemo sa domacinskim materijalom, (video) povratak legendarnih NovovsaCkih ludaka znanih kao Piknik i njihovog najludjeg izroda, Horror PiknikA u najnovijim singlovima Drekavac (HorrorP) i Baba i Deda (ovaj obicanP). Drekavac pobedio, definitivno spot meseca, mislio sam da od Sanduka nema dalje ali ovo je MAESTRALNO! Baba i Deda isto fantasticni, Mis, Puz i Ker pricam ti pricu Stajla i jedan odlican crtac koji sve to prati. Nakon toga isto jedna odlicna animacija tresherica, ovoga puta Brazilska Tecno Brega o kojoj smo vec pricali na ovim stranicama i veliki majstor ovog zanra Edu K koji otvara vrata svojim brazilskim kolegama Bondo Do Role u jednom (najzad i posle sto godina) odlicnom singlu. Odlican spot takodje a potom i nastavljamo u Tropical Bass stilu, legendarni gazda Man Recordings-a Daniel Haaksman predstavlja svoje nove sticenike, italijanski Milangeles, kao i novi singl za njega samoga. Obe numere kidaju a u Haaksman-ovom videu mozete videti gde je sada toliko popularni Twerk (mrdaj bulju mala) fazon zaista nastao. A kada smo vec kod Twerk-a, sve popularniji Yellow Claw su napravili jednu odlicnu zajebanciju na racun svega toga, obavezno odgledajte video, prilicno je zabavan i sokanatan. Sve je otislo u kurac kada sam ja poceo koristiti rec sHokantan ali takav je i drugi njihov video koji gledamo veceras, prilicno eksplicitna reklama za Molly ili Ona Slova kako bi neki rekli, koji je definitivno zavladao belim svetom, a koliko mogu da primetim i na ovim prostorima. A kada smo vec kod sHokova, evo necega jako zanimljivog, saznajte KO JE UBIO HIP HOP i upoznajte mladog repera Prince EaA. Ja necu nista da vam pricam, bolje ispratite bez spoilera, a kad vec pricamo o Hip Hopu, evo najzad i novog singla za Deltron 3030, odslusao sam novi EP, nije los (jebiga, prvenac je nenadjebiv) ali moze to i bolje. Videcemo kad izadje Round II, do tada novi singla a nakon toga ne bas najnoviji singl ali nesto sto sam preskocio prosli mesec a nikako ga ne bi preskocio i ovaj posto je u pitanju prvi singl za I Am Legion (Noisia i Foreign Beggars) sa albuma koji ja ne skidam sa plejliste vec danima. Odlican album stvarno, odlican i video za prvi singl, malo igrarije na temu, ovih dana toliko popularnih, Illuminati zavera. Posle I Am Legion ostajemo u UK Grime vodama, Fekky i meni licno omiljena engleska sabancina Tempa T, nakon njih i novi singla za Stylo G da vidite kako je bilo na ovogodisnjem Nothing Hill festivalu. Sto bi ja tamo ishOO, to mi je zelja vec godinama al sta ces, nema se batke a i da imam, odakle mi? Uglavnom, dok smo na Karibima gledamo i slusamo novi (neoficijalni, ali odlicni) video za Marlijevu djecu, Demiana i Stefana a za kraj da oladite zivce posle ovog video maratona novi Machinedrum i Tricky. To ce se slusa sledece ovih dana, skoro su izasla oba albuma pa ih nisam preslusao al cu javim dal valjaju. Ufff, al sam se raspisao, pukla mi kicma, uglavnom uzivajte u ovomesecnom MZI Video(D)rama izboru, cuvajte zdravlje pa se vidimo u sledecem postu, caozdravo...




































Нема коментара:

Постави коментар