уторак, 5. новембар 2013.

NEEDFUL THINGS



Najavio sam pre neki dan maraton muzickih dokumentaraca na blogu ali me u toj nameri prekinu moja draga drugarica u tudjini trazeci Vide0(D)ramu za oktobar mesec koju ja i napravi u proslom postu ali u vidno alkoholisanom stanju. Zaboravio sam neke stvari, novi Feud, Perro Deformero i sta ti ja znam ali sam nesto i napravio, nije da nisam. Bilo kako bilo, red bi bio da nastavimo ono sto smo zapoceli a to je predstavljanje nekih odlicnih muzickih dokumentaraca. Danas nisam spremio nista konkretno vec jedan mali video pregled sa trejlerima za muzicke dokumentarce koje najvise iscekujem, koje ne mogu da nadjem ili se jos nisu pojavili na mrezi. Medju njima je i trejler za dokumentarac o M.I.A. koji, kako cujem, izgleda nikada nece biti zavrsen, reziser je odustao od celog projekta, ali nada umire zadnja i ja se zaista nadam da ce ovaj film ugledati svetlost dana. Zaista bi bila steta da to ne bude tako, posto je krajnje vreme da saznamo istinu o jednoj od najkontraverznijih umetnica moderne muzicke istorije. A i novi album joj je odlican, bas bas dobar, pravi povratak medj fanove posle ne tako dobrog treceg albuma. Pored MIA, tu su jos i trejleri za filmove o Buraka Som Sistema, Incredible Bongo Band, Leftover Crack-u (koji nije nov ali ne mogu ga nigde naci vec duze vreme), All-Descendents ekipi i na kraju film o Cockney Rejects-u koji cekam da mi brat Dzoni donese ovih dana. To je ono sto ja smatram najzanimljivijim a da je izaslo ili treba da izadje u ovoj godini i sa nestrpljenjem iscekujem, ako neko ima jos neku zanimljivu najavu nekog novog filma nek javi u komentare pa ce iscekiramo. Tako i toliko o tome, evo trejlera za filmove, overite sta tu ima pa se vidimo u sledecem postu, pozdrav!














2 коментара: