субота, 23. новембар 2013.

STEP INNA JUNGLE!!!



Jungle i DrumNBass nisam stvarno dugo pominjao na ovom blogu a Dubstep sam otprilike zaboravio da postoji sto je svakako velika promena u odnosu na stanje od pre dve godine recimo. Tada su muzicke tendencije bile takve da ujutru otvorite orman da se obucete ono izleti Dubstep, odete do frizidera a unutra Dubstep, odete da serete....ok, mislim da ste shvatili. Jungle je uvek bio neka margina, ni preterano popularan, bez mnogo clanova u svojim redovima ali uvek tu negde, pojavi se kada najmanje ocekujete, dok je Dubstep imao razne izlete u mainstream a dotle je stigao iz dubokog underground-a gde se otprilike opet vratio. Mozda ja gresim ali bolje mu je tamo, malo su bili preterali sa celim tim hajpom i pomamom, bas su bili smorili koliko ga je bilo i ko ga je sve radio. Uglavnom, ne pratim ti ja to nesto sad preterano, volim da cujem tu i tamo ali nije sad da se nesto secem. Jungle volim i uvek sam ga voleo ali i on mi je uvek bio po strani tako da toga bas i nema mnogo na ovim stranicama. Medjutim, postoji jedan covek cije odlicne Jungle i Dubstep edite prosto obozavam i uvek se obradujem kada vidim nesto novo na SC-u prvenstveno sto radi onaj bazicni old skul stajla u oba ova pravca. Njegovo ime je 6Blocc, dolazi iz Kalifornije, Mexican American je i ucenik je velikog DJ Muggs-a, kojeg sve vise mozemo cuti u Trap i Dubstep vodama nego li u HipHopu. Da ne pricamo sad o Muggs-u, 6Blocc je nasa tema i on je pre neki dan izbacio jedno predobro bootleg izdanje sa remiksima nekih poznatih DubStep pesama u JungleDnB maniru i sve to nazvao JungleStep (vauv, so clever!). 6 numera, 6 fantasticnih bengera i sve to na besplatnom download-u. Znaci kratko, slatko i besplatno, bas kako mi volimo pa ako ste ljubitelj Heavy Bass radova evo vam i privju celog izdanja a link za skidanje vam je na dnu posta. Znaci ono, lajkirajte i nokte lakirajte i skinite i uzivajte a mi se gledamo. Idemo, BRING THE NOISE!!!!




Нема коментара:

Постави коментар