петак, 27. децембар 2013.

FavoRIDDIMZ pt.4 (1994)



Eto, ako vas nije mrzelo mogli ste videti iz koje bede i cemera je Bounty Killer iznikao, iz kog blata i mulja se vinuo u visine i postao jedno od najprepoznatljivijih imena Dancehall-a. Mislim da je ovo najbolji dokaz zasto Bounty ponosito nosi svoj Poor People Governor epitet. Ako je neko zasluzio onda je to on. Ovo je snimak iz neke 1994. godine, vrlo bitne godine za Dancehall jer je tada najociglednije izvrsena takozvana smena generacije, godina kada su svoje mesto na tronu lagano zauzimali Bouty Killer, Beenie Man, Elephant Man, Sizzla, Buju Banton i Capelton, imena koja su i dan danas najzvucnija i najpoznatija u Dancehall-u. Dobro ajde sad, zadnjih godina su taj tron lagano zauzeli Vybz Kartel, Movado, TOK, Aidonia i drugi ali mi se necemo baviti novom skolom, mi cemo nastaviti nasu ediciju zlatnih godina dancehall-a i ostati u poslednjoj deceniji proslog veka. Vec sam vam poklanjao velike RIDDIM pakove iz 90-te, 91-e, 92-e i namerno preskacem 93.godinu posto mi je kolekcija riddima definitivno najsiromasnija iz te godine i prelazimo direktno na 1994. posto sam vec napomenuo koliko je ta godina bitna za dancehall i reggae kulturu. Ista prica kao i do sada, ovde danas mozete preuzeti kolekciju od 5 originalnih Riddim izdanja iz te godine, sa originalnim numerama i izvodjacima. Vec smo pricali sta uopste Riddim znaci pa vi iscekirajte u starijim postovima sta mu to dodje ako slucajno ne znate, a za danasnje vidjanje ja sam vam spremio cuveni Frog Riddim, Miss Ivy Riddim, Stab up the meat(?)riddim, Tatie Dance Riddim i za kraj Unchained Riddim koji je vise bazicni reggae nego li dancehall ali sto da ne, toga jos ima i najmanje na blogu pa da ispostujemo i to sa vremena na vreme. Da ne bude da smo ono samo za sabaneriju a Righteousness ne jebemo dva posto. Nije bas tako, mi smo dobri, ne volemo gudru, picoke i prangije, samo cvece, lisce i drvece. Nije bitno dal u pajpu ili u rizli, namajesvejedno, samo davaj! Oprostite, odluta na sekund, uglavnom skontali ste cime se bavimo ponovo na blogu, evo najpoznatijih verzija danasnjih riddima a ispod i linka za skidanje, uzivajte, dajte mu ga po dutty danceU a mi se vidimo kad se vidimo, pozdrav!












SKIDAJ OVDE!!!!

Нема коментара:

Постави коментар