среда, 19. фебруар 2014.

EP-i Centar (exYUHCpank edisHNN)


Ovaj blog od kada postoji, a evo sad ce skoro tri godine sunac ti jebem, je jako cudno pracen i posecivan. Ili je jako popularan (po nekim mojim standardima) i to me je uvek jako cudilo ili ga niko ne cita i ne prati (sto me, bez ikakve lazne skromnosti, ne cudi ni malo). Trenutno je ova druga varijanta u pitanju, sto i nije neko cudo sa obzirom koliko ga pisem i koliko mu se posvecujem. Jebes mu mater, toliko otpadam od posla da vec danima zivim po sistemu posao-krevet-posao (a toga sam se uvek najvise plasio) da ne stizem da napisem nista pa ne vidim razlog zasto bi neko ovde i svracao. E sad, kada se blog dobro cita, ja se iskreno trudim da pomalo i udovoljim publici, da stavljam neke moderne, nove stvari koje su aktuelne i koje bi bile zanimljive vecem broju ljudi. Naravno, uvek obracam paznju da ne preterujem, da stavljam nesto sto je samo moderno a sto je u sustini kerov kurac, vec gledam da to nesto bude kvalitetno i nesto sto stvarno volim da slusam. Medjutim, kada je situacija takva da dnevno na blog ne svrati vise od pedesetak ljudi ja volim da pisem o nekim malo vise underground stvarima i nekom malo starijem materijalu sto bi u principu bio ili neki old skul rep fazon ili pank HC varijanta ili neki psychobilly radovi. To ja licno najvise privatno volim i pratim i to najvise volim i da promovisem ovde, obicno samom sebi! E pa tako ce i biti i veceras, resio sam da sa vama podelim par nekih starih punkHC i punk rock izdanja direktno sa mog hard diska. Vecerasnje izdanje je ex-YU izdanje i sav materijal je u EP formatu, tako da je retko koje izdanje duze od desetak minuta, kako vec to u pank vodama i ide. Prvo izdanje je od pre neki dan i legalno ga mozete skinuti na sajtu Nocturne magazina, dok su ostala izdanja malo i malo vise starijeg datuma ali nikako manjeg kvaliteta. U pitanju je novi EP, singl zapravo miljenika ovoga bloga, jebenih Goatmare and the Hellspades-a, Beogradsko-Pancevacke horrorpunk-rockabilly ekipe koji su ovoga puta obradovali fanove sa dve nove pesme, numerama Zao kao ja i Crna limuzina. Obe stvari u veoma prepoznatljivom maniru, morbidno duhovite pank rok bombe koje u ovom slucaju imaju pojacani neo-swing filing (barem se meni tako cini). Poslusajte B-stranu singla i overite obe pesme na bandcamp-u a posle proverite sta sam vam dalje napakovao, ajde...



https://goatmarethehellspades.bandcamp.com/album/zao-kao-ja


Eto culi ste cija su najlepsa kola mrtvacka, a prelazimo na nesto sto je takodje (uslovno receno) novijeg datuma, posto nakon toga sledi bas old skul materijal. U pitanju je meni licno omiljena ekstremna frakcija novosadskih ludaka koji se kriju iza imena Piknik sa legendarnim Gosn. Bandarom na celu. Grupa Gamad je u pitanju i njihovo jedino mini izdanje sa tri pesme koje su mi draze cak i od nevidjeno jebene speed-thrash-metal nebuloze znane kao Horor Piknik pa i samog Piknika i bilo cega sto su do sada uradili. Kao sto je Horor Piknik sprdacina (ali jako ozbiljna sprdacina) na speedthrash varijante, Gamad su sprdacina na pravi HC Punk zvuk, znaci dva rifa, cuka-cuka bubnjevi i pojacano zajebani Gosn. Bandarov vokal i tri teme koje se ticu zivota i interesovanja svakog ozbiljnijeg pankera raspada a to su Diskriminisan, Daj Sise i Kobasice! Poslednja tema all-time favorit sa jednom simpaticnom posvetom velikoj bandi meksickih krvoloka poznatoj kao Brujeria! Evo numere ispod, kao i linka za skidanje ovog EP-ja koji sam ja uploadovao posto je i tako bio na besplatnom download-u pa se nadam da se niko nece ljutiti. Uzivajte i prijatno vam bilo uz KOBASICEEEEEEEEE.....


SKIDAJ OVDE!!!!!


Dobro sad, nahasali smo se kobasica i provozali crnom limuzinom i sada mozemo preci na stari kultni beogradski HC sastav poznat kao Tri Debela Praseta iliti TDP. TDP su bili aktivni krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih, svirali su old skul HC fazon ala Minor Threat ili nesto tome slicno, znaci pesmice od minut, brzo i jebitacno fazon ali nisu bili strejt edz niti bilo sta tome slicno, cak i imaju anti SE numeru na ovom kultnom i na zalost jedinom demo snimku koji su ikada snimili. Tekstovi su uglavnom zajebanski, cuveni Prasici, Burek Prazan i naravno aaaaaaaaa baba, jebacu ti mater! Cuveni demo od nekih deset minuta koji uziva kultni status kod starije HC ekipe, koji nije toliko nepoznat ali ga je danas tesko naci na netu pa ja ne bih lenj i sve to lepo okacih ponovo, mozda nekom i bude znacilo. Link za skidanje vam je ispod a evo i snimka TDP svirke u cuvenom Dadovu davne 1990. godine. Uzivajte i skidajte!



SKIDAJ OVDE!!!!



Kada smo vec kod kultnih old skul pank izdanja nadam se da su neki od vas prepoznali ove dve slike gore. Cuveni omotaci vrlo retkih seven inch ploca i jedna od prvih pravih hard core punk izdanja u bivsoj Jugoslaviji, cuveni Distress-Put u Raj i jos cuveniji Solunski Front i ploca Mali Svet. Moj drugar Goha je jedan od retkih sretnika koji ova dva originalna izdanja ima u svom posedu i mene licno ove dve ploce podsecaju na srednju skolu kada smo pijani i navareni gotovo svakodnevno uz njih skakali i lomili po Gohinoj sobi od nekih dva metra kvadratna, uz Patarene, Nulu i sve ostalo sto ide uz to. Jako stara izdanja snimljena neke 83-84. godine pod velikim uticajima tadasnje Finske HC scene i bendova poput Rattus ili Kaaos, pogotovo Distress koji ima pojacan taj metalizirani pank zvuk, dok su Solunski Front vise okrenuti bazicnom panku. Zbog svega toga, Mali Svet je meni i dosta draza ploca a i zbog cinjenice da je Solunski Front bend iz Zemuna (toliko o sabanima sabani!). Bilo kako bilo oba benda su pravi predstavnici pre-crust perioda u Jugi uz UBR, Necrofiliju i jos par bendova iz tog perioda. Odlicna izdanja cak i po danasnjim standardima, bucno, ostro, iskreno i odlucno u borbi protiv jebenog sistema, pravi underground u pravom smislu te reci i pravi jebeni KULT! Na zalost, oba benda su se raspala sredinom osamdesetih i ovo su jedna od retkih izdanja koja su ostala iza njih i ako sebe smatrate ozbiljnijim pankerom ili sta ti ja znam, trebali bi da ih imate u svojoj kolekciji, ako ne evo prilike da ih skinete veceras na nasem malom, raspalom blogu. Ucinite to, linkovi su vam ispod teksta a evo i celih izdanja na Jutjubu pa ako niste u fazonu da ih skidate barem ih poslusajte u celosti. Ajde uradite i to...

 





Kada sam se vec prisetio srednje skole i moje (tada) mlade ekipe ne mogu da se ne setim i mog najboljeg, na zalost pokojnog, druga i brata Srdjana Majera, kod kojeg sam na gajbi uvek nalazio materijal blizi mom srcu u to vreme, posto nikad nisam imao komplekse kao veliki broj pankera koje sam tada poznavao i nije mi bila mrska ni pank, ni hard core, ni pank rock scena ali ni americka melodicna HC scena koja je u to vreme bila ekstremno popularna. Bendovi poput NOFX, Lag Wagon, SNFU nisu izlazili iz mog deka tada, ali i gomila sranja na koje bas i nisam toliko ponosan. Dobro, mladost ludost, ukusi se menjaju sa godinama ali to mi je tada sve bilo do jaja i Majericina kolekcija, odnosno kolekcija njegovog starijeg brata Bokija mi je bilo mesto broj jedan za nabavku svega i svacega. Medju raznim kasetama, diskovima i plocama naslo se i ovo izdanje te neke 1996. godine, stiglo postom frisko i sveze iz mrske nam Rvatske taman tu negde kada se sranje (gistro) smirivalo. Seven inch je nosio naziv Fat Man i iza njega je stajala relativno nepoznata ekipa pod imenom Debeli Precjednik. Te cetiri pesme od po dva minuta plafon su mi i dan danas jedne od omiljenih iz ovoga zanra, da li zbog kvaliteta ili zbog secanja na te godine prosle i na pokojnog druga, ja ne znam, znam samo da se najezim kada ih cujem svaki put. Takodje je totalno nemoguce naci ovo izdanje na netu, barem koliko ja znam i u to ime ja vam veceras poklanjam jedno od mojih omiljenih melodicnih HC izdanja. Ultra brzo, ultra melodicno, ultra energicno sranje je zastitni znak ove ploce pa ako volite takve stvari skidajte, pustajte i skacite na glavu ili placite sto vas je riba naduvala i otisla sa nekim frajerom koji ima vise para i vecu kitu od vas. Koja god je opcija u pitanju ovo izdanje je savrsen soundtrack za ta stanja, uzivajte svakako, pesma, link, znate vec sve....


  

Tako, da zavrsavamo lagano ovaj post sa meni dragim exYU EP-jevima, lagano smo usli u neke melodicnije vode pa da tako i zavrsimo. Bend i izdanje koje sam vam sacuvao za kraj ima kultni status (barem u mojoj glavi) i takodje je jako retko i relativno nepoznato izdanje ovoga puta sa kraja osamdesetih. U pitanju je bend S.T.R.A.H. ili Svako To Razume Ako Hoce koji je na zalost jako kratko postojao ali je postigao taj neki kultni status najvise zahvaljujuci cinjenici da je frontmen benda bio nas poznati rok novinar Aleksandar Zikic. Ono sto je mozda jos zanimljivije da je bubnjeve svirao "Od Vraca do Kristine" Aleksandar "Vratite nam Ivon" Timofejev. Impresivan line up morate priznati a i bend, kao i celo ovo izdanje uopste nisu losi, cak naprotiv. Lagani pank rokic ili bolje reci rokic (vopic, dopic) zvuk je ono sto krasi ovo izdanje, pomalo gothic atmosfera i cuvene numere Nocas, Vodja i Opasan. Na ovom izdanju se nalazi i jedna od meni licno omiljenih ex-Yu rock pesama "Mesec" koja je u stvari posveta svim cuvenim vampirima na celu sa Bella Lugosi-jem. Fantasticna pesma sa kojom zatvaramo vecerasnji blok koju ja posvecujem mojoj Vampirelici, evo nje ispod, kao i linka za skidanje. Tako, zdravi bili pa se vidimo ovih dana, pozdravvv!!!

   

7 коментара:

  1. bra'o tebra! imam i ja oba singla, snimci jesu stari ali ih je gvido objavio tek 1995-6 cini mi se (imam i nulu na vinilu;). cigance stvarno lepo peva, sve preslusah .... vidimo se

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ahaahhahah, koji si kralj, pazi brate opasno se zameras Natasi, zajebana je ona! :))

      Избриши
    2. stvarno sam sve odslusao, cak i pesmu sa kompilacije, i stvarno su mi dobri! ono je bio los splet okolnosti (de ce oni na deathrash). cak imam sad i bukmark njihovog bendkepa :) NATO AGRESORU!!!!

      Избриши