уторак, 1. април 2014.

DA RIIL GENGSTA FONKK


Pitaju me u mom kraju ko da ne znajuuu zasto se na blogu novi postovi ne citaju uu. ..ko ce ga znati, mozda je do nove muzike, mozda je zbog mene, jebemliga....do mene je zapravo, cak sam i cuo par novih izdanja i bas su dobra, ali nista me ne inspirise da ustanem i da nesto nakucamm i to stavim i to je to. Prosto i jednostavno. Al ne ide nanu mu ebem, iskreno vecinu ovih izdanja ne bih ni smeo da kacim, ne ide to vise tako odavno, tu i tamo neki underground klesik al ovo novo nema sanse odma bi me uapsili. Al veceras me jedan specijalan mikstejp tako izvozao u tri ujutru da sam ustao i nesto nakucao i sacu i okacimm. Pise sve gore ko za budale Nighttime Gangster Jazz al je zapravo Funk Jazz Soul Gangsteer 70s 80s Soundtrack ludilo, gangsterica vozalica par excellence da budemo precizniji, maestralna selekcija nacinjena od strane dva gospodina nekima znana kao TOBES aka Sparkle Motion i njegov pajtas stari DJ Wax On. Jedan cuveni RnB selekta i krejtdigger, drugi mashup majstor svoje vrste, obojica zaludjenici za rap i RnB  iz ranih osamdesetih, ovoga puta idu korak dalje, razni znani i neznani instrumentalni blaxploitation audio klasici fo ol di OGs, bichiz, pimps end haslas autderrr. To e to, napisa ja post a vi lepo ispod plej upalite i lepo se zavalite, ..... zapalite, popijte neki viskic i to i pojacajte i uzivajte, ajde gangsteri ,ce se gledamo...

Нема коментара:

Постави коментар