среда, 20. април 2011.

Banda pijana


Kada sam bio klinac isao sam u graficku skolu.Srecom po mene, to nije bila neka sabanska generacija pa su razni ljudi stvarno slusali razne stvari.Bilo je tu pankera, metalaca, repera, skinsa i raznih jos faca.Bilo je i hardkorovaca, ali ja nikako nisam mogao da skontam tu par ljudi koji su se przili na Agnostic Front,SOIA ili MadBall.Jednostavno to je bilo mnogo neozbiljno za mene tada(a i sada) pa se ja nikad nisam izjasnjavao kao isti.Ali slusao sam NYHC i te kako,CRO-MAGS su bili i ostali tate za mene ali to su vise slusali metaleri, a voleo sam tada i razne sektaske bendove kao sto su SHELTER i INTEGRITY.Medjutim od svih njih najvise sam voleo bend koji nikad nije dobio zasluzeno priznanje za svoje zle metalske uticaje na HC, a to su veliki SHEER TERROR.Da ja ne bi tupio previse o ovoj grupi pijanih manijaka okupljenih oko fat bastarda Paul Bearera odgledajte ovaj dokumentarac o njima na jutubu, a ako neko nadje link za skidanje istog, neka posalje, ja bih mu bio vise nego zahvalan


A evo i njihovog jedinog spota ikad, a ispod imate link za moj omiljeni ali ne bash klasican Sheer Terror album iz 1995-te, na koji momci nisu specialno ponosni ali ja ga mnogo volem sa cete, evo spot, evo link, RAT TURCIMA!!!!


Нема коментара:

Постави коментар