среда, 20. април 2011.

Ide Mile Gori mu cigara


Sigurno znate ovo.Tokom godina ovo su svirali mnogi,cak i  nenormalni Gagi Jovanovic, nadrkani Diklic i ta ekipa.Direkli from auter spejs....



Znaci ide Mile gori mu cigara, a evo jos jedne koju znate stoposto.Inace numera koju su obradili verovatno svi moguci psychobilly bendovi koji su ikad postojaliUstvari, ne verovatno nego sigurno.


Na cemu li je bio ovaj Max Fleischer kad je crto ovu Beti Bup, nekako me tripovala oduvek.Ali ovo nije prica o njoj, vec o njima, a oni su SAM THE SHAM AND THE PHARAOHS.Sam je bio Meksikanac, ekipa belci ali meni su ovi likovi totalni vanzemaljci, pogotovo u to vreme.Bend koji se svojom zikom i stajlingom totalno izdvajao iz gomile pop bendova koji su bili isti sa svojim zurkicama i tim forama.Stvarno su imali svoj stil i totalno dovodili publiku do ludila tada, sto mozete videti na prvom snimku, ultimativni bend za lude zurke u to vreme.Nazalost postojali su jako kratko, negde od 63ce do 68-69te tj. tokom celog takozvanog British Invasion perioda u USA, ali svakako su ostavili dubok trag u modernoj muzici sa svojim skanki-bugi ritmovima i istripovanim orguljicama i saksofonom, njihove uticaje mozete cuti stvarno svuda, od post panka do modernije ska zike, pa do fanka i roka jebemliga.Evo i jednog tribute albuma posvecenog ovim super likovima cisto da ne ispadne da pricam tu kojesta, da ne tupim mlogo, eve gi link dole
                              Megaupload-Tribute to Sam The Sham and the PharaohS

Нема коментара:

Постави коментар