четвртак, 21. април 2011.

The quest is OVER!!!!


Znam da cu zvucati kao totalni geek koji nema svoj zivot, ali ovo moram da podelim sa vama.Naime kad sam bio klinac lozio sam se na Toy Dolls, uostalom kao i svi koji slusaju pank a imAju oko 13-14 godina i trazio sam bratu od mog najboljeg ortaka, Bokiju Majeru, da mi da nesto u tom fazonu.I covek, sta ce snimi mi NOFX, koji je tada za mene bio nesto prejebeno novo i neverovatno(duvajte ga hejteri!!!).O NOFXu verovatno znate sve, ako vas je to zanimalo, ali ovo nije prica o tome.Ovo je prica o dve pesme koje su bile na kraju A strane, posle albuma White Trash,2 Heebs and a Bean i koje ja trazim evo 15-16 godina posle, ali nikad nisam saznao ko ih izvodi.Medjutim u napusenom naletu inspiracije nocas ucinimi se da se mozda secam imena jedne pesme, i trte-mrte posle bogami par sati krvave pretrage ja ih pronadje nekako.E svaka ti cast Vladimire rekoh sebi, nadjoh i album i eto, najzad mogu da predahnem.Inace dve pesme sa A strane su sledece


 


I eto to ja trazim godinama, pravi sam bilde sa da vam kazem, ali zamislite bolji punk za decu od ovog, secam se da sam skako do plafona kad sam ovo slusao.E sad vi ako imate decu, skinite link ispod pa im ovo pustajte, bolje mislite na vreme.Pustite to, treba sutra da vam dodju da traze pare za Sekin ili Cecin koncert, sa cete ondak.Ne kazu dzaba, bolje spreciti nego leciti, tako da skidaj album OVDEE!!!!


Нема коментара:

Постави коментар