понедељак, 9. мај 2011.

miniMIxxi fejvorits EdishnN


Posto ne slusam radijo jedno 15 dina a TV stvarno mnogo slabo gledam, ovo dvoje ljudi su sigurno dosta zasluzni za informacije iz spoljnog(muzickog) sveta.Ko ne zna to su Pete Tong i Annie Mac, cuveni DJevi i dugogodisnji voditelji BBC Radio One programa.Dobro aj sad Pete je tu oduvek i njegovi Essential mixevi su bili deo kolekcije svih koji su ikada slusAli elektronsku ziku, ali mlada Annie je meni ipak draza posto je zasluzna za moju omiljenu radijsku formu, a to je Annie Macs Mini mix, ko ne zna to su kratki miksevi od jedno 5-6 minuta ekskluzivno radjenih za ovu emisiju od strane svih faca koji su najpopularniji u elektronici u tom trenutku.Sve podcaste mozete naci na soundklaudu na ovoj adresi OVDE!!! E sad ja sam to najvise pratio negde 2008-09te posto je tada bas dosta toga novog izaslo sto je bas objasnjavalo tako da evo mojih omiljenih desetak koji su mi bash onako legendarni, nisu sad vise ekskluziva ali su i dalje bas bas dobri, nadam se da cete se sloziti,evo ih na adresama dole














Нема коментара:

Постави коментар