уторак, 10. мај 2011.

Rolling in the heat

Danas prvo moram da kazem hvala sestri Sajsi na postu juce posto ja nisam bijo bas u stanju da pisem bilo sta, posto ovo nije uopste lak posao kako god vam se cinilo, nekad jednostavno nemate inspiraciju sta da vam kazem.Drugo zeleo bih da se zahvalim nekim meni dragim ljudima sto citaju ovo i sto me podrzavaju, nadam se da im se svidja moj izbor i da im je drago sto su jedni od retkih koji ovo prate i da imaju satisfakciju sto to rade.A sve ovo vam govorim posto sam zabezeknut da je 60-70 ljudi procitalo Ivanin post i nikome nije bilo palo na pamet da procitaju jos nesto na blogu, eto vam ta Facebook ekipa, interesovanje za bilo sta ih drzi do 15 sekundi, tako da ja deo te ekipe nikad necu biti, bogu fala imam sta pametnije u zivotu da radim nego da blejim na fejsu, lazem ljude oko sebe i postujem svoje slike kako sam bio na pijaci ili kako sam se iskenjao danas oko 11 prepodne.Ovaj blog ce raditi bez reklame i tako ce ostati a vi ako vam se svidja pass it on, sosekaze, jer meni ne znaci da me neko cita jer nema sta da radi, statistika mi ovako vise znaci ako me razumete sta hocu da kazem.Ivanka ovo nema veze sa tobom koz ju ar maj frend en aj lov ju o so mach.
Eto, zavrsi sa predavanjem a evo i originalnog posta koji sam planirao da objavim danas, a to je tata Heatwaveova verzija najveceg pop hita iz ove godine, koji ne mogu slagati po meni jebe keve, suve emocije koliko god produkt bio komercijalan, i ne peva ga neka raspala profuknjaca kao kul, nego normalna(bucmasta) svakodnevna devojka,Pretpostavljam da ste pogodili, radi se o ADELE i njenom hitu Rolling in the deep i to Jamie XX remiksu, o kom cu tek pricati na ovom blogu, pogotovo o njegovoj saradnji sa Gil Scott Heronom, kome je radio remiks verziju njegovog povratnickog albuma.Ako nemate pojma o cemu pricam, evo jedne stvari sa tog albuma



Eto matori malo soula unese u nase neprimetno prazne instant zivote, a mi da se vratimo na Heatwavea koji za refix ove pesme izabra bas moje omiljene jamajkanske MCijeve a to su MR Lexx i Cecile(tu je i Timberlee koja ja nako) al nema veze,remiks jebe and it gouz somting lajk dis


Ako vam se svidelo pjesmu skinite OVDE!!!! Uzivajte i izvinite na ovom naletu (negativnih) emocija danas

Нема коментара:

Постави коментар