уторак, 21. јун 2011.

100% opusten....


Kako sam samo napunio baterije danas, vi nemate pojma.Zapalio ranije sa posla, otisao sa burazerom, kevom i caletom na camac, kupao se ceo dan posto je dan bio izmisljen danas, posle na klopu i evo sad varim lagano i razmisljam kako je bio lep dan jebote.Definitivno moram vise vremena da provodim sa porodicom na ovom smrdljivom, prljavom i pre svega predivnom Dunavu.Stvarno mislim da gomila ljudi nisu svestni na kakvom divnom mestu zive, pa i ja sam to nekad zaboravim.Elem, kad sam podelio sa vama svoje odusevljenje da lagano krenemo na ono sto sam vam spremio danas.Evo za pocetak jednog domaceg muzickog klipa koji sam video pre nekog vremena ali cekam da se pojavi na Jutubu da mogu da ga podelim sa vama.Radi se o mladom BG bendu White City Massive u kome peva moja divna i draga drugarica Tijana Rashic AKA MC Shveca.Spot je onako bas simpatican i iako Tijana ne peva u ovoj numeri, ona glumi glavnu ulogu u ovom spotu i mogu vam reci da sam ja bas zadovoljan kako se snasla u svemu tome, ali vi pogledajte sami pa donesite svoj sud sami,, evo spota dole....




Eto videste i to, nadam se da vam se svidelo, podrzite bend ako je tako i ocekujte svirke ovog leta i neki materijal, dace bog i sreca junacka.A evo i jednog stranog videa koji je totalna, ali skroz, skroz nebuloza, vec hocu par dana da ga stavim na blog pa reko aj sad kad je ovaj post tako saren da iskoristim priliku.O ovom bendu ne znam nista i drago mi je da je tako, a zasto?Pa pogledajte sami...



Sta da vam kazem, ni ovi satanisti nisu ono sto su bili.Elem, ako ste preziveli ovaj klip evo vam za kraj tri stara dobra hip-hop hita u novome ruhu.Jump around, I got 5 on it i kultna Organ Donor od DJ Shadow-a kakve jos niste culi.Otslusajte sve tri na adresama dole, a ja sam se potrudio da vam nabavim i linkove za skidanje jer su se ove cave stisle.Eto to mu dodje to, slusaj, skidaj i vidimo se kasnije, vozdra raja....


Нема коментара:

Постави коментар