уторак, 21. јун 2011.

Video sam video sam video sam video sam video sam video......


Televizija je sranje, ja ne gledam TV uopste.Glupa navika i gubljenje vremena.Sve sto mozete videti na TV su neke izmisljene vesti, glupave face, sektase, kretene, gistro rialiti fore, smrdljive politicki korektne filmove i serije, smrdljive politicarcice,pandure i dupelizce i pre svega glupu muziku i jos gluplje spotove.Ranije cak nisam ni koristio internet (sto se kao sto vidite veoma promenilo) a drustvenim mrezama ne prilazim, niti cu.Jedina drustvena mreza koja meni treba je stvaran zivot i tu sam sasvim zadovoljan kako se snalazim.Ej bre, pa ljudi vise ni telefon ne koriste u picku materinu.Nema veze, ovo sve vam govorim posto zaista volim da pogledam dobar muzicki video, ali toga na telki nema bato.Fala bogu, na netu jos ima dobrih muzickih blogova na kojima mozete naci sve sto vas interesuje i nadam se da ima ljudi koji koriste i ovaj blog u te svrhe, tako da veceras pravimo retrospektivu onoga sto je izaslo ovog meseca recimo, da se meni licno dopada i nadam se da ce vam se svideti moj izbor.Dosta najava za nove albume, prvih singlova i tih fora, malo repa, malo dub stepa, malo dancehalla, elektronike i tako tih zajebancija koje verovatno necete videti na MTVju i tim institucijama zaduzenim za ubijanje vase licnosti i duha.Ne kazem da sve znam i da imam nesto specijalno dobar ukus, ali sam siguran da je lista bolja od bilo koje druge na TVu.Pa da krenemo lagano....














Нема коментара:

Постави коментар