среда, 15. јун 2011.

Amerika je gej


Cuo sam da je umro Seth Putnam pevac Anal Cunta jos pre neki dan, ali nisam hteo da mu odajem pocast posto bi on verovatno mislio da je to gej, kao sto je mislio za sve da je gej i jedno cu vam reci verovatno je u pravu.Stvarno je sve GEJ!!!!U svakom slucaju, Seth uzivaj de god da su si otisao mada tu i nema velike dileme de si, ono po cemu cu te pamtiti i diviti ti se vazda je to da stvarno retko ko je bio omrzen ko ti, i stvarno ti svaka cast ali to sto si umro je totalno GEj i to sto si bio amerikanac je tek gej.Nema veze, veceras cu postovati jedan americki anti-americki EP od jednog benda za koji je Seth, siguran sam, mislio da su gej, al sta cete.Al pre svega toga da vam pustim jedan crtic(a sta drugo) koji po meni savrseno opisuje ko su i sta su ameri i na koji nacin nasa draga amerika gradi i radi na svoju svetu kolonizaciju nad malim plavim bicima treceg sveta.Ne razumete sta pricam, evo pogledajte sami...




Eto videsmo i to, stvarno jedan od najjacih ctrica na ovu temu za koji je zasluzan veliki nezavisni umetnik Nick Cross, ciji prvi dugometrazni film Black Sunrise ocekujemo ovih dana.A sad da predjemo na muziku.Elem, veceras bih zeleo podeliti sa vama najduzu pankersku pesmu svih vremena(koliko ja znam) a to je Decline od NOFXa posto ceo zivot ratujem sa kao nadrkanim pankerima oko ovog benda.Ja cu vam reci da su Nofx do jaja, ako vam se to ne svidja uzmite pa ga duvajte.Eto toliko o tome, ne bi da tupim mnogo o ovom bendu posto ako ste fan sigurno imate i Punk in drublic i White Trash i Ribbed i Longest Line i sve to pa bih vam ja veceras dao ovaj EP ili pesmu kako god hocete posto je gomila ljudi prestala da slusa ovaj bend kad je ovo izaslo a i nisu se proslavili nesto sa albumima posle toga(osim Wolves in wolves clothing iz 2006. koji je odlican!!!).Inace ja sam dugo imao ovaj plakat na zidu posto se dobijao uz disk koji je moj najbolji drugar svih vremena Srki Majerica ukrao sa neta, posto se tih dana kralo sa laznim karticama nenormalno i stvarno sam morao da ga skinem kad je Srki poginuo, jebiga stvarno mi nije bilo do gledanja u plakat.I svi znaju da ce cela ekipa voleti i slaviti Srkijevo ime dok smo zivi i dok se ne vidimo ponovo posto takvog druga retko ko je imaoPoeanta je u tome da je Seth bio car i da je Srculence bio najveci CAR i da amerika jednostavno SMRDI!!!!!To vam je ko u Srbiji, Obama ili Bush i dalje smrde i nece se oprati nikada dok je sveta i veka.Eto toliko o tome, necemo da sirimo temu, evo odslusajte ovu stvar od celih 18 minuta na JUtubu pa ako vam se svidi skidajte je dole.Laka vam noc i prijatno...





Нема коментара:

Постави коментар