уторак, 14. јун 2011.

Fejvor(T)its


 Zdravo zivo, kako ste , sta se radi?Evo ja vec par veceri ne mogu da spavam sve dok ne svane(i posle) uvatio me neki period nesanice ponovo, malo se skupilo sve posto cekam operaciju ramena, na ratnoj nozi sam sa svima u firmi(pogotovo sa sefovima) i nemam ribu vec dugo tako da duge noci provodim sa buksnom u ruci trazeci novu muziku jer to jedino volem da radim kad nista ne radim.Iskreno ovi muzicki blogovi koje sam pratio usrase stvar u poslednje vreme, samo postuju neka sranja tako da sam se ja vratio i ponovo upisao na Sound Cloud i preuzeo stvar u svoje ruke.Otuda i moj novi profil na kome cu skupljati stvari koje mi se svide (tudje naravno)posto ne drkam svoje(i Marsine)mikseve neko vreme, a verovatno ni necu, pa ako vam se dopada muzika koju mozete naci na ovom blogu, overite i ovu stranicu sa vremena na vreme.Evo  prvih 20 fejvoritsa a vi ocekujte jos ovih dana i evo toga svega OVDE!!!! To mu dodje to, uzivajte....




Нема коментара:

Постави коментар