понедељак, 13. јун 2011.

BASH THE FASH!!!!



 Eto anti fasisti imaju novu himnu na koju sam ja sasvim slucajno naisao posto sam pre neki dan ponovo odgledao fantasticni dokumentarac Reggae Britannia koji ste mogli pogledati ako ste pratili ovaj blog, i opet sam bio zadivljen pricom o 2Tone pokretu o kome su pricali veliki Jerry Dammers i ova divna dama a ona je Pauline Black, vodja i glavni vokal The Selectera.Vec sam stavio u par navrata The Specialse i stvarno bi bila greota da bar jednom ne pomenem The Selecter.Ko ne zna, The Selecter su bend iz Koventrija i jedni su od najvecih i najuspesnijih bendova ska revival perioda.Njihovu muziku je jako tesko opisati, ali to je u osnovi ska ali ne onaj stari Jamajkanski ska iz sezdesetih, vec su ovi momci(i devojka) cepali svoju verziju svega toga i ustvari su kako sami kazu bili pankeri sa malo drugacijim stilom i idejom.Njihov prvi album Too Much Pressure je jedan od meni licno najomiljenijih i najzanimljivijih albuma svih vremena i u znak ponovnog okupljanja originalne rude devojke Pauline i drugog vokala ovoga benda Arthura Gapsa Hendricksona ja bih vam danas dao link za skidanje istog.Ako zelite da cujete kako su zvucali originalni West Indian pankeri ovo morate cuti i link za skidanje mozete naci ispod videa za njihov najveci hit(i jedinu ljubavnu pesmu) sa ovog albuma, aj pa uzivajte....




Album skidaj ovde!!!!!



Нема коментара:

Постави коментар