петак, 24. јун 2011.

Dzangl je (RAGGA) masivan

 Verovatno ste primetili ako citate ovaj blog da ja i nisam bas neki drum and bass fan, daleko od toga da mi smeta, ali realno nikad nisam bio nesto specijalno odusevljen ovim zanrom.Medjutim kad smo bili klinci i kada smo poceli da varimo ko konji, malo nam je dosadila repchuga koju smo uglavnom upraznjavali u tim blejama i poceli su da nam se otvaraju vidici ka muzickim zanrovima koji su tada bili nesto sasvim novo i originalno, kao sto su trip-hop ili break beat.U svoj toj navali novog(uglavnom Engleskog) zvuka, pojavio se jedan pravac na koji smo se moja ekipa iz kraja i ja specijalno przili a to je bio jebeni, sirovi i u to vreme nama neopisivi Ragga Jungle koji je kasnije, na nasu veliku zalost presao uglavnom u gore pomenuti DnB.Nikada necu zaboraviti kada je moj drugar debeli Sale(posto je jedini imao kesha u ekipi) doneo kompilaciju koju cu vam veceras prestaviti.Prva stvar koja mi je bila fascinantna je bio omotac diska, koji je bio metalna kutija, kao tabakera sa sve listovima gandze svuda po njoj i velikim natpisom Toasted na sredini i odma sam znao da je ovo nesto vrlo zanimljivo.Ok, onda debeli uzima disk i pusta prvu stvar i svi u sobi krecu da totalno odlepljuju posto je prva stvar bila ova koju mozete cuti dole(pogledajte pa da nastavimo cupri)...




Jeste, kultna numera Fire od Prizne i Demolition Mana, koju mozda znate iz najgore odglumljenog filma svih vremena tj. Munja.Kolko ja znam ta numera je dospela tamo zahvaljujuci Kojotu iz Eyesburna koji je u to vreme pustao svoje rege-denshol-dzangl zajebancije u starom Dolaru i koliko se secam (slobodno neko moze da me ispravi ako gresim) moj drugar Goha mu je dao ovaj disk u zamenu za VHS kasetu na kome su bili The Rockers i Island Man i koji je moj pokojni video rekorder sa slascu pojeo.Eto tako, malo prisecanja na tinejdzersko doba, a ja sam veceras spremio link za ovu kompilaciju koja je matora kao biblija ali verujte mi i dalje je jako, jako zajebana cak i za danasnje standarde.12 kultnih ragga jungle stvari i stvarno i dan danas sa uzivanjem volim ovo da poslusam i zaista mi je zao sto ovaj zanr nikad nije izasao iz undergrounda, pa je u danasnje vreme skoro i u potpunosti nestao ali sta ce te, uvek ce ostati stari dobri hitovi kao sto su Jungle is massive i Original Nuttah od Shy FXa, koja iako nije sa ove kompilacije, svrseno opisuje zvuk koji mozete cuti ako kliknete na link za skidanje, a i da iskoristim priliku da pustim kad smo vec tu, jer nazalost vako dobru stvar u danasnje vreme retko gde mozete cuti.Mozda sam ja samo previse nostalgican, u svakom slucaju pogledajte ponovo, nece nista da vas boli.....









Нема коментара:

Постави коментар