петак, 24. јун 2011.

Privatni setovi PT.5-MiV-MzI-XV-2011-Jubilarna Petnaja


He,he kako je ovo bilo smesno, stali smo da se slikamo ispred ovog grafita, rekao bih leta 2006.i vozac busa(verovatno ptarSHI) nas je ladno prosao mater mu jebem bas, al nema veze super je bila fora svakako.Inace kao sto predpostavljate, ja bih vam veceras dao link za skidanje jednog naseg privatnog miksa sa pocetka ove godine, secam se da je bilo bas hladno i otuda ovako, da kazemo, malo mracniji set tj. verovatno najmracniji set koji smo ja i gospodin Matijevic napravili, ali ne bojte se nije nikakvo preterano mracenje u pitanju, vec jedan ovako rekao bih atmosfericniji poduhvat i miks koji ce vam verovatno prijati po ovakvom kisnom danu.Ovaj miks kao sto rekoh, nije bas najsveziji, ali to stvarno nije ni bitno posto na njemu mozete cuti uglavnom malo starije hitove, mozda samo par iz ove godine, i od zanrova ovaj put tu su razne varijate starijeg hip-hopa, drum n bass, reggae, jungle i malo dub stepa.Odlucio sam da postujem jos ovaj nas miks, pa da malo prestanem da vas davim neko vreme sa samopromocijom tj.dok ne uradimo nesto novo, ali po svemu sudeci to se nece desiti bas skoro, ali svakako pratite Marsine solo mikseve i citajte ovaj moj blog of kors.Inace, otelio sam se dok sam ga uplodovao posto mi je komp skroz trso od vrucine i kuler mu je otisao u kurac, pa sam ovo uspeo da stavim iz desetog puta i komp se sve vreme ladio na klimi, verovali ili ne, a ja sam verovatno zaradio zapalenje pluca(jebiga kad mi Mica Sekirica nasao onu najvecu klimu za sica lovu i hvala mu na tome).Eto to se zove pozrtvovanost, sta kazete?Elem, da ne lupetam vise, kao i obicno, da vam kazem jos da miks traje 75 minuta i velicne je oko 170mb, pa ako vam to nije previse za skidanje vi izvolite.Evo trek liste a link za skidanje je podno nje pa uzivajte, ce se vidimo( a vi sad kazete onu staru kvarnu leskovacku-Nece se vidimo, ce te karam odpozadi)....



Marsa i Vluja-Muzika za igru 15-2011

01-Scala Choir & Kolacny Brothers - Heartbeats
02-Scarface - Intro
03-Massive Attack-Live_With_Me_(w__Terry_Callier)
04-Spank Rock- Outro (Screwville USA)
05-Bushwick Bill- Mr. President
06-Goodie Mob-Cell Therapy
07-Santogold FT. Spank Rock- Shove It
08-roots_manuva_-_a_haunting
09--sizzla-praise_ye_jah
10 -Mos Def FT.Slick Rick- Auditorium
11-Madlib-Movie Finale
12-The Specials-International Jet Set
14-RUPUNUNI SAFARI - Natural rass
15-dawn_penn_and_bo15-unty_killer-you_dont_love_me_(no_no_no)_(drum_and_bass_dub)
16-Junkyard Productions - Sister Let him Go (High Rankin Jungle Remix)
17-Jamalski- We Control Da Cipher
18-chase_and_status-streetlife_(feat._takura)
19-rod_azlan-jah_live
20-Shy FX FT.Kano-Raver (Shy_s Guinness Punch Mix)
21-Eastwood&Saint-Another one bites the dust
22-Gregory Isaacs-New Lover
23-Alicia Keys-You Don't Know My Name
24-Marcia Aitken - I'm Still In Love
25-THE HEPTONES - Make up your mind
26-DON CARLOS- NICE TIME(LATE NIGHT BLUES)
27-paris_connection=whos_that_lady
28-Curtis Mayfild-Pusherman
29-Beastie Boys-Eggman
30-Candice Hank-Schurkenlounge
31-disrupt-grave_robbers_from_outer_space
32-DUB FACTORY FEAT.USTAD ALL HAFEEZ KHAN - Kaise guzar Rahi ha
33-sharry maan-Yaar Anmulle (g-ta_'s dubstep remix)
34-DJG - Ghost Town Bootleg
35-Dating game skit
36-Peeping Tom- mojo (feat. rahzel & dan the automator)
37-Buck 65-Bandits
38-Mos Def-No Hay Nada Mas




Нема коментара:

Постави коментар