четвртак, 9. јун 2011.

Hevi Monster Saund


Ako pratite Dub Step scenu sigurno znate ko je ovaj momak gore(posto je mnogo zanru, sigurno bi zapamtili tu njusku) a ako ne znate da vam kazem da je to Sonny Moore AKA Skrillex.Jeste to je taj momcic o kome svi pricaju i koji je jedan od najtrazenijih dub step producenata iako ima samo 23 godine i na sceni je relativno od skoro(ranije je svirao gitaru u kao nekom punk rock bendu koji se zove From first to last) i stvarno svaka stvar koju izbaci je bas hit i vec ima veliku armiju fanova.Mozda je to zato sto decko bas i nije klasican dub step producent pa ga svrstavaju i u elektro haus vode mada on stvarno ima svoj stil i iako je svaka stvar u drugacijem fazonu mislim da je vec postao prepoznatljiv po svojim prejebanim bas deonicama kojih u njegovoj muzici itekako ima i bas su retko hevi i glasne a opet slusljive, cak i komercijalne.Nemojte da me pogresno shvatite i ne ocekujte neku veselicu posto njegova zika ima vrlo cesto bas mracniju notu posto su decku po njegovim recima idoli iz mladosti Nine Inch Nails i tako ti smaraci(uuuuuuu prozivka).Evo jedne njegove veselije teme na koju se lozimo ovih dana inspirisana i uradjena za potrebe Mortal Kombat igrice i to devetog dela(jebem ti leba, ja igro trojku zadnju), momak je ponovo objasnio i numera ide ovako




Eto tako, a ja sam se dugo pitao zasto ovaj mladic stalno izbacuje nove stvari i remikse a jos nisam naisao na nijedan njegov ozbiljniji miks, mislio sam da on i nije u fazonu da izbacuje svoje setove, kao steka se ali danas shvatih da sam se prevario.Tako je, danas sam nasao njegov novi radijski miks koji traje puna dva sata i na njemu mozete cuti Skrillexove originale i edite plus gomilu drugih Bengera sto bi rekli stranci i ako volite kiseli, zajebani hevi, hevi BASS zvuk ovo ne smete propustiti.Evo linka za skidanje OVDE!!!!

Нема коментара:

Постави коментар