среда, 8. јун 2011.

Ko s djavolom tikve sadi....


Isprozivase me juce kako samo skidam ove nove stvari sa ovih raznih elektronskih blogova pa mecem ovde, na sta sam se ja moram priznati malo i uvredio(posto nije istina) pa sam odlucio danas da postujem nesto skroz drugacije i nesto sto nije ni novo ni elektronsko.Tako da je odluka pala da veceras prestavim jedan retro-rokabili-sving-rok bend ciji ja album iz 1997. mnogo volim.Njihovo ime je sada Amazing Crowns a ranije su se zvali Amazing Royal Crowns ali su ih tuzili daleko poznatiji Royal Crown Revue pa su ovi morali promeniti ime.Ja sam za ovaj bend saznao tih devedesetih posto su stalno bili na turneji sa Mighty Mighty Bosstonesima na koje sam se ja tada vise nego seko i mnogo mi je drago sto sam saznao za njih posto su mi oni onako zanimljivi posto nisu Psychobilly bend(iako nemam nista protiv sajkobilera, cak naprotiv) nego vise klasicni Rockabilly bend sa pankerskim stavom, ako me razumete.Tako ako volite dobri stari six-string, bubanj i kontra bas zvuk ovo je prava stvar za vas i album mozete skinuti na adresi ispod ali prvo pogledajte video za numeru Do The Devil koja mi je onako apsolutni hit sto se ove zike tice i pesma jebe male djecarce u pedu pa odslusajte obavezno ako niste previse religiozni, posto ovo nisu cista posla.Zajebavam se naravno, ovo je samo mnogo dobra zajebancija, evo je dole....




Нема коментара:

Постави коментар