недеља, 26. јун 2011.

Istorija bolesti


Siguran sam da svi vi imate svoje dobre dane kada se osecate zdravo, snazno i optimisticno ali i da svi vi imate dane kada se osecate mracno, sjebano i kada imate osecaj da nema izlaza iz takvoga stanja.Nekada vas pritisnu pravi problemi, a nekada ne znate zasto je sve tako.Moram priznati da sam se ja ceo dan osecao tako, cak sam se zapitao da li svi imaju tako nagle promene raspolozenja ili sam to samo ja.Takodje sam siguran da se svi od vas nekada plase za svoje mentalno zdravlje, takodje ja sam jedan od tih.Zaista sa mojom istorijom naglih promena raspolozenja, cak i sklonostima ka agresivnom ponasanju cesto pozelim da posetim nekog ciku ili tetu u belom, ali iskreno cesto se plasim onoga sto bi mi rekli, pa se standardno vadim sam sebi da nemam vremena ili para i tako ti glupi izgovori.Jebiga i ovo vecerasnje javno izlaganje mracnih kutaka moga uma je sigurno dobra terapija, tako da se nadam da necete zameriti.Realno sve je to normalno ali nekada se plasim da to ne predje u nesto trajno i mnogo ozbiljnije.Elem, postoji jedan crtani film(odnosno dva) koji se bavi na svoj surealni i crnohumorni nacin bas ovim tipom problema i ja sam veceras hteo da vam pustim isti i da vam dam linkove za skidanje u slucaju da vam se film(ovi) dopadnu i iskreno potresu koliko i mene.Radi se o filmu Everything will be ok za koji je zasluzan fantasticni mladi i vrlo cenjeni umetnik Don Hertzfedt i koji prati naseg glavnog junaka Bilija u svojim svakodnevnim borbama u svojoj(jako bolesnoj) glavi.Zaista divan film i jako duhovita ali i jako potresna prica.Najtoplije preporucujem da ga pogledate, sigurno vas nece ostaviti ravnodusnim, evo je dole......




Eto videste kakvi sve problemi muce mladog Bilija a dve godine kasnije izlazi i nastavak price o njemu u kome mozete videti pricu o Bilijevom detinjstvu, istoriju njegovog porodicnog stabla i razloge zasto se on oseca tako, cak i smrt naseg glavnog junaka.Ovaj film je jos ludji i mracniji od prvog i nema ga na Jutubu ali ako vas zanima mozete ga celog pogledati  OVDE!!!! Eto to mu dodje to za veceras, jos da vam dam linkove za skidanje oba filma u slucaju da ih zelite u svojoj kolekciji i svakako pogledajte i ostale kratke filmove ovoga zaista velikog umetnika.Eto tako, izvinite jos jednom na ovom vecerasnjem mrakackom i depresivnom postu, ali tako je kako je i tu nema bezanja.Bice bolje sutra, nadamo se.Nista, laka vam noc i cuvajte svoje zdravlje.....



Нема коментара:

Постави коментар