недеља, 26. јун 2011.

No Dogs No Masters


Nikad nisam bio metaler, osim Slayera i Antraxa slabo sam se ja tu pronasao, sve te pederske frizure i kozne lone, nije to za mene.Punk i Hardcore to je vec nesto drugo, ali talme nikako.Pogoto nikad nisam voleo Death, a one skandinavske pederase tek ne mogu da smislim.Od ekstremnih zanrova najvise sam voleo(kad sam bio mladji) Grindcore i Crust i bendove poput Patarena, Agathocles, Brutal Truth i Crippled Bastardsa ali to sam uvek svrstavao u pank vode.Ali to se veceras promenilo, posto sam upravo pronasao split dva benda ciji sam veliki fan automatski postao cim sam ih cuo, a to su bendovi Caninus i Hatebeak.A u cemu je fora?Pa fora je u tome da krestave metalske vokale u Hatebeak-u peva papagaj(model-sivi africki) a nadrkane brutalske metalske u Caninusu izvode dva pit-bula!!!!!Ne zajebavam se majke mi, meni je to genijalna ideja a iako su to rekli bi parodija bendovi svi ljudski clanovi u oba benda su vegani tako da sve to i nije bas zajebancija i sve to ima malo dublju poentu, ali da ja ne filozofiram previse pogledajte i poslusajte oba benda ispod a njihov split skinite podno klipova.Aj zdravo, odo da ucim svoju macku da repuje, kontam da uz malo vezbe moze da iskida scenu a i sigurno je vec bolja od vecine domacih repera...




Нема коментара:

Постави коментар